0

اوپو A58 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو A58 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 37

[ad_1]

اوپو A58 در نسخه 5G رسما معرفی شد؛ این گوشی دارای نمایشگر 90 هرتزی، بلندگوهای استریو، شارژ 33 وات خواهد بود در ادامه به مشخصات این گوشی خواهیم پرداخت.

پس از چندین افشاگری در چند روز گذشته، عرضه گوشی اوپو  A58 با نسخه 5G بالاخره در چین رسمی شد. این گوشی هوشمند ارزان قیمت از نظر مشخصات با محصولات مشابه سایر برندها یکسان است اما حداقل از نظر طراحی خاص و متمایز به نظر می‌رسد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به مشخصاتی که Oppo A58 ارائه می‌دهد، داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

مشخصات و قیمت اوپو A58

Oppo A58 5G دارای طراحی قاب تخت است. پنل پشتی آن دارای روکش مات و دو دوربین دایره‌ای غول پیکر و فلاش LED است. این گوشی ضخامتی در حدود 7.9 میلی متر داشته و وزن آن حدود 188 گرم است. اوپو ای 58 در سه رنگ، یعنی آبی دریای آرام، مشکی ستاره‌ای و بنفش ملایم عرضه می‌شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی (LCD) با رزولوشن 1612 در 720 پیکسل (اچ دی پلاس)، تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ و رفرش ریت 90 هرتز است. صفحه نمایش دارای بریدگی (ناپ) قطره‌ای است و حداکثر میزان روشنایی تا 600 نیت را پشتیبانی می‌کند.

اوپو A58

این گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک Dimensity 700 به همراه رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری این گوشی دارای رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 خوهد بود. A58 دارای یک سیستم دوربین دوگانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

اوپو A58 با چندین گزینه اتصال مانند دو سیم کارت، 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3، GNSS و USB Type-C وارد بازار می‌شود. همچنین دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت کارت MicroSD، بلندگوهای استریو دوگانه و حسگر اثرانگشت است. نکته آخر اینکه انرژی این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع سیمی 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

Oppo A58 5G با یک پیکربندی رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیر‌سازی 256 گیگابایتی در چین عرضه می‌شود. قیمت آن 1699 یوان (234 دلار) است. این گوشی از امروز 8 نوامبر (17 آبان) برای پیش خرید در دسترس است و از 10 نوامبر (19 آبان) در بازار به فروش می‌رسد. مشتریان با خرید این گوشی یک جفت هدفون سیمی Oppo به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت اوپو A58 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید