0

اوپو A38 در سکوت خبری معرفی شد [+مشخصات]

اوپو A38 در سکوت خبری معرفی شد [+مشخصات]
بازدید 49

[ad_1]

گوشی هوشمند اوپو A38 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با قابلیت فوکوس خودکار) و سرعت شارژ 33 واتی به صورت رسمی در کشور امارات متحده عربی معرفی شد.

شرکت اوپو روز گذشته در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود یعنی Oppo A38 در امارات متحده عربی رونمایی کرد. دقیقا همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی به چیپستی مجهز شده که تنها از شبکه اتصالی LTE پشتیبانی می‌کند، علی‌رغم اینکه در تمام مناطق اصلی سراسر کشور امارات متحده عربی شبکه اتصالی فایوجی وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات و ویژگی‌های این گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اوپو واچ 4 پرو (Oppo Watch 4 Pro) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

مشخصات فنی گوشی هوشمند اوپو A38

اوپو A38 دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 90 هرتزی است. در بالای این پنل یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی نیز دو دوربین وجود دارد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار) و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود.

اوپو A38

این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست هلیو G85 مدیاتک مجهز شده و از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قابل ذکر است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی برای کاربران فراهم شده است.

انرژی مورد نیاز اوپو A38 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ 33 واتی SuperVOOC و PD (9V/1.5A) پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای شرکت اوپو، این گوشی به مدت 2.5 سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد، که با توجه به مقرون به صرفه‌ بودن این دستگاه، امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

اوپو A38

پشتیبانی از دو سیم کارت، جک هدفون 3.5 میلی متری، آخرین ورژن بلوتوث 5.3 و تمامی استانداردهای اصلی GNSS از دیگر ویژگی‌های برجسته Oppo A38 هستند. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی با روکش براق و درخشان وارد بازار خواهد شد. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با قیمت و وضعیت موجودی این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی هوشمند اوپو A38 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید