0

اوپو A3 Pro 5G به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

اوپو A3 Pro 5G به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد
بازدید 15


نسخه جهانی اوپو A3 Pro 5G به تازگی در مراجع صدور گواهی مختلف مانند SDPPI شناسایی شده و از این رو انتظار می‌رود که زمان عرضه آن نزدیک باشد.

پس از عرضه گوشی هوشمند Oppo A3 Pro 5G در چین، اکنون به نظر می‌رسد که این برند در حال آماده شدن برای عرضه بین‌المللی این دستگاه در بازارهای جهانی است. البته شرکت اوپو هنوز هیچ برنامه رسمی برای عرضه این گوشی اعلام نکرده اما پلتفرم‌های صدور گواهی، از نزدیک بودن زمان عرضه خبر می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه جهانی اوپو A3 Pro 5G

اوپو A3 پرو فایوجی با شماره مدل CPH2639 در مراجع صدور گواهی مختلف از جمله SDPPI اندونزی و Eurofins ثبت شده است. فهرست قرار گرفته در این پلتفرم‌ها، پشتیبانی از قابلیت‌های شارژ سریع 10 وات، 20 وات و حداکثر 45 وات را تایید می‌کند.

اوپو A3 Pro 5G

گواهی Eurofins نیز به باتری 4970 میلی آمپر ساعتی اشاره دارد که احتمالا همانند همتای چینی خود به عنوان یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی خواهد شد. متاسفانه درباره سایر مشخصات نسخه گلوبال این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما برای آشنایی بیشتر، در ادامه مروری بر مشخصات نسخه چینی خواهیم داشت.

مشخصات اوپو A3 Pro فایوجی

نسخه چینی گوشی اوپو A3 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 950 نیت است. داخل این نمایشگر یک حسگر اثر انگشت، جهت حفظ امنیت کاربران، تعبیه شده و سیستم نرم افزاری بر پایه رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

اوپو A3 Pro 5G

تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک قلب تپنده این گوشی است که با 8 یا 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x (به علاوه 12 گیگابایت رم مجازی) و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 جفت می‌شود.

برای عکاسی و تصویربرداری، به یک سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تکیه شده است. از ویژگی‌های اتصالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 5G، وای‌فای 6، بلوتوث 5.3، GPS و پورت USB تایپ C اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره نسخه گلوبال اوپو A3 Pro 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید