0

اوپو A1 پرو معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو A1 پرو معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 116

[ad_1]

اولین مدل پرو در سری A اوپو یعنی گوشی هوشمند اوپو A1 پرو با مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه و برتری در کشور چین عرضه شده است.

همان طور که برنامه ریزی شده بود، شرکت اوپو اولین مدل پرو در سری گوشی‌های A خود یعنی گوشی Oppo A1 Pro را به طور رسمی در کشور چین عرضه کرده است.

برخلاف سایر گوشی‌های حاضر در این سری، این گوشی با مشخصات و ویژگی‌های برتر و قابل توجهی تولید شده است. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی اوپو A1 Pro در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قیمت و مشخصات فنی گوشی اوپو A1 پرو

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین و برترین ویژگی گوشی Oppo A1 Pro صفحه نمایش آن است. این صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی از وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصدی برخوردار است و عمق رنگ 10 بیت، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 950 نیت را ارائه می‌دهد.

همچنین این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند کاهش و مدیریت نور (PWM dimming) 2160 هرتزی، 4096 سطوح مختلف روشنایی و صد درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. در بالا و مرکز این صفحه نمایش نیز یک سوراخ وجود دارد که میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

اوپو A1 پرو

دومین ویژگی برجسته این گوشی دوربین اصلی آن است. ماژول دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نه چندان کاربردی، می‌شود. در جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام، رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 مجهز شده است. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی تامین می‌شود.

گوشی اوپو A1 Pro با ضخامت 7.7 میلی متری و وزن 171 گرمی از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، بلندگوهای استریو دوگانه، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و NFC برای پرداخت‌های آنلاین است.

در حال حاضر گوشی Oppo A1 Pro برای پیش خرید آماده شده و از تاریخ 25 نوامبر برای خرید نهایی در کشور چین در دسترس خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی و در سه نسخه با قیمت‌های زیر به فروش خواهد رسید.

  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 1799 ین (معادل 254 دلار)
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 1999 ین (معادل 282 دلار)
  • 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 2299 ین (معادل 325 دلار)

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی هوشمند اوپو A1 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: GIZMOCHINA

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید