0

اولین دفاعیه‌ی مدیر اینستاگرام در مقابل اتهامات کنگره

اولین دفاعیه‌ی مدیر اینستاگرام در مقابل اتهامات کنگره
بازدید 255

[ad_1]

قرار است مدیر شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، در مورد اتهاماتی مانند تأثیر منفی این شبکه بر سلامت روان جوانان دفاعیه‌ای ابلاغ کند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از cnet، سناتور بلومنتال اعلام کرد این جلسه دادگاه به بررسی گزارش‌هایی در مورد اثرات سمی اینستاگرام می‌پردازد و قرار است آدام موسری، مدیر اینستاگرام از این شبکه‌ی اجتماعی دفاع کند.

در این راستا آدام موسری، مدیر اینستاگرام، برای اولین بار در مقابل کنگره شهادت خواهد داد. وی باید از این شبکه اجتماعی دفاع کند و نشان دهد که اینستاگرام چگونه در تلاش است تا جوانان را ایمن نگه دارد.

موسری سه فرزند دارد و هفته گذشته ویدئویی در توئیتر منتشر شد و گفت: “این مشکلات مسائل مهمی هستند، اما همه‌ی ما اهداف مشترکی داریم. همه ما می‌خواهیم جوانان در دنیای مجازی امنیت داشته باشند.”

این جلسه در 8 دسامبر در ساعت 2:30 بعد از ظهر برگزار خواهد کرد.

سناتور بلومنتال روز چهارشنبه اعلام کرد، این جلسه با موضوع محافظت از کودکان آنلاین: اینستاگرام و اصلاحات برای کاربران جوان، به بررسی «گزارش‌های در مورد اثرات سمی اینستاگرام» می‌پردازد.

بلومنتال در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه اعلام کرد: “ما می‌خواهیم از مدیر کمپانی این سؤال را بپرسیم که چرا از الگوریتم‌های قدرتمندی برای انتقال محتوای سمی به کودکان استفاده می‌کند”.

بلکبرن روز چهارشنبه گفت: «مشکلات مکرر اینستاگرام در محافظت از حریم خصوصی کودکان افشا شده است. و ما بی صبرانه منتظر ارائه‌ی راه حل‌هایی برای بهبود ایمنی و امنیت  فرزندانمان هستم.”

اینستاگرام بخشی از کمپانی متا است که قبلاً فیسبوک نام داشت.

این شبکه اجتماعی اعلام کرده که اتهامات اشتباه است و اینستاگرام تنها یک راه ارتباطی برای جوانان و خانواده و دوستان است. اینستاگرام در حال کار بر روی ابزارهای جدیدی است که برای بهبود سلامت روان طراحی شده است.

علاوه بر این هیئت سنا در ماه اکتبر در مورد ایمنی و حفاظت از کودکان در فضای آنلاین با مدیران Snapchat، TikTok و YouTube متعلق به گوگل جلسه برگزار کرد.

قانونگذاران آمریکایی تنها کسانی نیستند که اینستاگرام را بررسی می‌کنند. ماه گذشته، گروهی از دادستان‌های کل ایالت اعلام کردند که در حال بررسی این موضوع هستند.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید