0

اولین تصاویر از کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 فاش شد؛ بافته‌شده و در رنگ‌های متنوع!

اولین تصاویر از کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 فاش شد؛ بافته‌شده و در رنگ‌های متنوع!
بازدید 41

[ad_1]

تصاویر کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 فاش شد. براساس تصاویر منتشر شده می‌بینیم که هر دو سر کابل شارژهای آیفون 15 از نوع USB-C هستند.

به تازگی تصاویری از کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 فاش شده است که نشان می‌دهد هر دو سر این کابل از نوع USB-C هستند. با نزدیک شدن به مراسم ویژه رونمایی از خانواده پرچمدار آیفون 15، اخبار و شایعات زیادی در مورد این خانواده نیز منتشر می‌شود و هرجه به مراسم نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات فاش شده بیشتر رنگ حقیقت به خود می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر واقعی از آیفون 15 پرو با پورت USB-C فاش شد!

تصاویر کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 منتشر شد

کاربر توییتری Majin Bu ابتدا این اطلاعات را به‌اشتراک گذاشت، اما نتوانست منبع شایعه منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی چین را تأیید کند. اکنون، کلکسیونر اپل، Kosutami، این موضوع را تأیید کرده است که نمونه‌های آزمایش اعتبار طراحی (DVT) از کابل‌های بافته‌شده با رنگ USB-C را دیده‌اند و ظاهراً قرار است همراه با آیفون 15 و آیفون 15 پلاس عرضه شوند. مشخص نیست که آیا مدل‌های آیفون 15 پرو نیز دارای کابل‌های همرنگ با بدنه خود گوشی هستند یا خیر.

تصاویر کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 منتشر شد

به‌استثنای نسخه مشکی، هر یک از کابل‌ها دارای یک پوسته پلاستیکی سفید براق در دو طرف خود است. برخلاف کابل شارژ مغناطیسی اپل واچ و MagSafe 3، کابل‌های USB-C جدید دارای طراحی کاهش فشار نیز هستند.

Kosutami پیش‌بینی می‌کند که این کابل‌ها حداقل در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، بنفش و نارنجی عرضه شوند. به‌نظر می‌رسد که رنگ نارنجی به صورتی نزدیک‌تر خواهد بود، شاید مانند گزینه رنگ مرجانی آیفون XR. هر کدام از این رنگ‌های کابل باید با گزینه رنگی مربوط با آیفون 15 مطابقت داشته باشد. یک شایعه از ماه فوریه حاکی از آن بود که آیفون 15 در رنگ‌های صورتی و آبی عرضه می‌شود. بااین‌حال، هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است که آیفون‌های جدید با چه گزینه‌های رنگی خاصی می‌توانند عرضه شوند.

تصاویر کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 منتشر شد

تا به امروز، همه مدل‌های آیفون بدون درنظرگرفتن گزینه رنگی که برای خود دستگاه انتخاب می‌شود، با یک کابل سفید با ژاکت لاستیکی سفید عرضه شده‌اند. اپل به‌تدریج به سمت کابل‌های بافته‌شده در اکثر دستگاه‌های خود رفته است و همه مدل‌های مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو با MagSafe‌ 3 دارای کابل بافته‌شده همرنگ با بدنه خود دستگاه هستند، بنابراین انجام همین کار برای آیفون تجهیز کامل آن به پورت USB-C قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کابل‌های USB-C اپل برای آیفون 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید