0

انفجار گوشی‌های شیائومی ادامه دارد؛ اینبار ردمی نوت 12 پرو!

انفجار گوشی‌های شیائومی ادامه دارد؛ اینبار ردمی نوت 12 پرو!
بازدید 23

[ad_1]

طی سال‌های اخیر، انفجار گوشی‌های شیائومی و سایر برند‌ها از جمله اتفاقات جنجالی این حوزه بوده و آخرین آن هم مربوط به ردمی نوت 12 پرو شیائومی در هند است.

اخیراً در پی تداوم حادثه انفجار گوشی‌های شیائومی مردی هندی به نام نوین ضاحیه، که اقدام به خریداری یک دستگاه گوشی ردمی نوت 12 پرو این برند در فوریه 2023 خریداری کرده بود، در 11 آوریل سال جاری زمانی که در مزرعه خود در حال کار بود، گرمایی در جیب خود احساس کرد. در واقع پس از مدتی که گوشی هوشمند وی در جیب پیراهنش قرار داشت، باتوجه به احساس سوزشی در بدن خود و بازرسی آن دریافت که گوشی او در حال سوختن است.

کریپتال گلوبال

با اینکه فعلاً علت انفجار ردمی نوت 12 پرو هنوز رسماً مشخص نشده، اما خوشبختانه با اقدام سریع و به موقع صاحب این دستگاه به کسی آسیبی وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: مرگ دختر 8 ساله در نتیجه انفجار ردمی نوت 5 پرو ؛ شیائومی در مظان اتهام!

تداوم انفجار گوشی‌های شیائومی با ردمی نوت 12 پرو

این اتفاق حاوی هشدارهایی به کاربران گوشی‌های هوشمند است. در حالی که گوشی‌های هوشمند در دنیا امروز به‌راحتی دردسترس و ضروری هستند، اما در صورت خرابی یا انفجار خطرات بالقوه‌ای در پی دارند. بنابراین اطمینان از ایمنی محصولات برای سازندگان، از جمله اقدامات حیاتی است و و شرکت‌های سازنده به مشتریانی که چنین حوادثی را تجربه می‌کنند، باید به سرعت پاسخ دهند.

انفجار گوشی‌های شیائومی

در این حادثه با توجه به اینکه گوشی به شارژر متصل نبوده، شعله‌وری آن رخ داده و به‌طور کامل منفجر شده است. خوشبختانه آقای ضاحیه به‌سرعت واکنش نشان داد و گوشی را از جیبش بیرون آورد و روی زمین گذاشت تا به خود یا دیگران آسیبی وارد نشود. پس از این رخداد، وی با خدمات مشتریان ردمی تماس گرفت، بااین‌حال تاکنون از عدم پاسخگویی آن‌ها ابراز ناامیدی کرده است.

به‌نظر در این زمینه، کاربران باید از خطرات احتمالی آگاهی یابند و در این راستا باید از اقدامات خطرناکی همچون شارژکردن بیش از حد گوشی یا رهاسازی آن در محیط‌های گرم و مرطوب جلوگیری کنند تا احتمال وقوع این حوادث کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تداوم انفجار گوشی‌های شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید