0

انفجار بزرگ یک موبایل در هند باعث مجروحیت سه نفر شد!

انفجار بزرگ یک موبایل در هند باعث مجروحیت سه نفر شد!
بازدید 27

[ad_1]

انفجار بزرگ یک موبایل در هند منجر به سوختگی 3 نفر شد. بطری اسپری خوش‌بوکننده در نزدیکی این گوشی باعث تشدید این انفجار شده بود.

طبق گزارشات NDTV، این انفجار بزرگ یک موبایل در هند تمامی شیشه‌های خانه را شکست و باعث تخریب‌های زیادی در خانه شده است و 3 نفر آسیب جدی دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: طعنه جدید گوگل به اپل ؛ وقتی آیفون 15 از آینده می‌ترسد! [+ویدیو]

انفجار بزرگ یک موبایل در هند

بر اساس گزارشات، یک اسپری خوش‌بوکننده کنار این گوشی وجود داشته که باعث شدیدتر شدن انفجار شده بود. این اسپری خوش‌بوکننده بدن به شدت اشتعال‌پذیر است و به همین دلیل انفجار در نزدیکی آن به شدت بزرگ‌تر شد.

موج انفجار به حدی بزرگ بود که نه تنها شیشه‌های نزدیک را شکاند بلکه تمام شیشه‌های خانه را نابود کرد. انفجار به حدی مخرب بود که شیشه‌های ماشین‌های نزدیک را هم شکست. همسایه‌ها خبر دادند که شیشه‌های آنها نیز شکسته بود.

انفجار بزرگ یک موبایل در هند

طبق گقته‌های مقامات محلی، 3 نفری که دچار سوختگی شدید شده بودند در حال حاضر در بیمارستان درحال مداوا شدن هستند. پلیس درمورد این انفجار عجیب تحقیقات را آغاز کرده است، فعلا مشخص نشده که گوشی منفجر شده چه گوشی بوده است.

اکثرا این انفجارات بخاطر مشکلات باتری گوشی است. گوشی‌های جدید به دلیل استفاده از باتری لیتیوم-یون، تعادل مناسبی بین الکترودهای مثبت و منفی ایجاد کرده‌اند. معمولاٌ دلیل این انفجارات از قدیمی یا معیوب بودن باتری گوشی است که با گرمای شدید امکان انفجار وجود دارد. پلیس همچنان درحال تحقیق دلیل این انفجار است.

بیشتر بدانید:

نطر شما درباره انفجار بزرگ یک موبایل در هند چیست؟ نظارتتان را در بخش کامنت مجله خبری آی تی و دیجیتال با ما در میان بزارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید