0

انجام معاملات شهرداری‌ها در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت الزامی شد

انجام معاملات شهرداری‌ها در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت الزامی شد
بازدید 67


طبق ابلاغیه معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، معاملات شهرداری‌ها از جمله تهران باید با رعایت قانون برگزاری مناقصات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام شود.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، با عنایت به ابلاغیه معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، معاملات شهرداری‌ها از جمله شهرداری تهران باید الزاماً با رعایت قانون برگزاری مناقصات و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام پذیرد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: فرایند نظارت الکترونیکی شورای نگهبان بر انتخابات مجلس تصویب شد

الزام به انجام معاملات شهرداری‌ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در این زمینه اعلام کرد: «پس از بررسی‌های انجام‌شده روی مستندات قانونی انجام معاملات شهرداری‌ها از طریق سامانه ستاد، اتفاق نظر جمعی حاصل شد و جمع‌بندی نهایی از سوی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.»

معاملات شهرداری‌ها

این امر باتوجه به پیگیری‌ها و رسیدگی‌های حقوقی انجام پذیرفته اعم از صدور آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در مورد لزوم انعقاد کلیه معاملات موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی از جمله دستگاه‌هایی که منابع بودجه عمومی یا داخلی خود را مورد استفاده قرار می‌دهند و همچنین رأی ابطال سامانه معاملات الکترونیکی شهرداری تهران به جریان افتاد و به استناد احکام لازم‌الاجرای آیین‌‌نامه نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و پاسخ لازم‌الرعایه معاون حقوقی ریاست‌جمهوری در مورد لزوم رعایت قانون برگزاری مناقصات در معاملات شهرداری تهران از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صدور ابلاغیه شماره 37088 / 49304 مورخ سوم خرداد 1402 انجامید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص الزام به انجام معاملات شهرداری‌ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید