0

انتقال 145 هزار اتریوم توسط یک نهنگ قدیمی چه دلیلی دارد؟

انتقال 145 هزار اتریوم توسط یک نهنگ قدیمی چه دلیلی دارد؟
بازدید 133

[ad_1]

یک نهنگ قدیمی اتریوم در اقدامی عجیب 145 هزار اتریوم را به کیف پول‌های متعدد منتقل کرد. انتقال 145 هزار اتریوم به احتمال زیاد جهت استیکینگ انجام شده است.

انتقال مقادیر زیادی اتریوم تنها یک ماه قبل از عملیات Merge این شبکه، باعث ایجاد کنجکاوی در جوامع ETH شد. برخی از کاربران مدعی هستند که این مقادیر تخلیه خواهد شد و برخی دیگر نیز حدس می‌زنند هدف از انتقال استیکینگ (staking) است.

آبان تتر

جزئیات انتقال 145 هزار اتریوم توسط نهنگ ETH

یک کیف پول نهنگ اتریوم که در عرضه اولیه (ICO) نیز شرکت کرده و حدود 150 هزار توکن اتریوم (ETH) را در سال 2014 به دست آورده است، پس از سه سال عدم فعالیت، دوباره در تاریخ 14 اوت 2022 (23 مرداد) فعال شد. این کیف پول حدود 145 هزار اتریوم را به کیف پول‌های متعدد منتقل کرد. در اکثر تراکنش‌ها حدود 5000 اتریوم منتقل شد. برخی تراکنش‌ها نیز شامل انتقال 10 هزار اتریوم می‌شدند.

ارزش کل اتریوم منتقل شده توسط نهنگ قدیمی 280 میلیون دلار است. آدرس کیف پول این نهنگ در حال حاضر تنها 0.107 اتریوم موجودی دارد. انتقال 145 هزار اتریوم توسط نهنگ قدیمی دومین فعالیت این نهنگ پس از شرکت در ICO به شمار می‌رود. اولین بار، کیف پول نهنگ قدیمی در ژوئیه 2019 مورد استفاده قرار گرفت و 5000 اتریوم به صرافی Bitfinex منتقل شد. در آن زمان قیمت هر واحد اتریوم 219 دلار بود. ارزش کل آن معامله کمی بیشتر از یک میلیون دلار تخمین زده شده است.

انتقال 145 هزار اتریوم توسط یک نهنگ قدیمی چه دلیلی دارد؟
دلیل انتقال 145 هزار اتریوم

انتقال مقادیر بالای اتریوم توجه جامعه این رمزارز را به خوب جلب کرد. بسیاری ادعا می‌کنند انتقال اتریوم کیف پول قدیمی منجر به دامپ قیمتی ETH پیش از عملیات ادغام خواهد شد. اتریوم حدود یک ماه دیگر از مکانیسم اثبات کار (PoW) به مکانیسم اثبات سهام (PoS) منتقل خواهد شد. اکثر تراکنش‌های اتریوم از سمت کیف پول‌های ناشناخته انجام می‌شوند و صرافی‌ها در آن نقشی ندارند.

احتمال دامپ قیمت اتریوم

در صورتی که نهنگ اتریوم تصمیم بگیرد با فروش 145 هزار اتریوم خود قیمت این رمزارز را دامپ کند، فشار فروش 250 میلیون دلاری به اندازه کافی قابل توجه نیست و نمی‌تواند تأثیر شدیدی روی بازار بگذارد. بسیاری دیگر از کاربران حدس می‌زنند نهنگ اتریوم به منظور استیکینگ دارایی‌های خود را منتقل کرده است. نهنگ‌ها می‌توانند برای تبدیل شدن به اعتبارسنج رسمی مکانیسم اثبات سهام مقادیر زیادی ETH را استیک کرده و درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنند.

فرآیند ادغام اتریوم از مکانیسم اثبات کار به اثبات سهام در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) انجام خواهد شد. برای اجرای آزمایشی این طرح شبکه‌ Goerli به Beacon Chain ادغام شد. این فرآیند آخرین آزمایش Merge اتریوم در نظر گرفته شده است.

فرآیند ادغام یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های تاریخ اتریوم به شمار می‌رود. این فرآیند سه فازی در سال 2020 آغاز شد و پس از چندین تأخیر و آزمایش قرار است در هفته سوم سپتامبر به طور رسمی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقال 145 هزار اتریوم توسط نهنگ قدیمی این شبکه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید