0

انتظار سخت جامعه کریپتو به پایان رسید؛ بالاخره اولین ETF های بیت کوین تائید شد

انتظار سخت جامعه کریپتو به پایان رسید؛ بالاخره اولین ETF های بیت کوین تائید شد
بازدید 21


انتظار طولانی جامعه کریپتو به پایان رسید. اولین ETF های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) تأیید شدند.

محبوب‌ترین رمز ارز دنیا بالاخره به تائید صندوق جهانی رسید و به سال‌ها انتظار جامعه کریپتو پایان داد. در روز گذشته اولین ETF های بیت‌ کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) تأیید شدند.

بیشتر بخوانید: بیت کوین 15 ساله شد ؛ از پیدایش تا هاوینگ بیت کوین

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده برای اولین‌بار صندوق‌های قابل معامله یا ETFهای بیت‌کوین را تأیید کرد. پس از تائید بیت کوین توسط SEC یازده ETF اسپات بیت‌کوین از شرکت‌هایی مانند Grayscale و Fidelity در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرند.

علیرغم تأیید EFTهای بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، که اتفاقا خبر بسیار مهمی برای بازارهای مالی است، اما به نظر پس از انتشار خبر جعلی تائید بیت کوین در برنامه X ، خبر اصلی این اتفاق تأثیری خاصی بر قیمت این رمزارز نداشته و بیت کوین هم اکنون با قیمت  45871 دلار در حال معامله است. و هر واحد اتر نیز 2581 قیمت دارد. خبر تائید اولین ETFهای بیت کوین تاکنون تاثیر چندانی در روند بازارهای مالی نداشته که این موضوع بسیار دور از انتظار است. این امر می‌تواند به پخش شدن اخبار فیک قبلی، محتاط شدن کامیونیتی، حرف‌های گری گنسلر و البته این واقعیت که ورود سرمایه به ETFها امری زمان‌بر است، مرتبط باشد. بهرحال همه‌چیز به آینده بستگی دارد که این تایید چه سرنوشتی در دراز‌مدت و میان مدت برای این رمزارز جنجالی چیده است.

جالب است بدانید رمر ارز اتریوم دیروز رشد خوبی را تجربه کرده و برخی لایه دوم‌ها مثل OP و ARB پامپ شد.

از جمله دیگر ارزهایی که طی روز گذشته عملکردی بهتری داشتند می‌توان به ENS وETC اشاره کرد. همچنین ارزهای LDO وWOO در روز گذشته بیشترین ریزش را تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تائید اولین ETF های بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید