0

انتظارات به پایان رسید؛ خانواده جدید گلکسی S24 و S24+ رونمایی شدند

انتظارات به پایان رسید؛ خانواده جدید گلکسی S24 و S24+ رونمایی شدند
بازدید 16

[ad_1]

ساعاتی پیش سامسونگ به انتظارات پایان داد و در مراسم آنپکد 2024 از جدیدترین سری پرچمداران خود یعنی سری گلکسی S24 و S24+ رونمایی کرد.

بالاخره زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ خط تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار غیرقابل تاشو خود را برای سال 2024 معرفی کند. سری گلکسی S24 اکنون پس از یک ارائه هیجان انگیز در سن خوزه رسمی شده است و طبق انتظارات ما، این سری از سه مدل تشکیل شده است: نسخه پایه، نسخه پلاس و نسخه Ultra S24.

گلکسی اس 24 اولترا به اندازه کافی با سایر محصولات این سری متفاوت است که بحث جداگانه ای را ایجاب می‌کند. بنابراین، در حال حاضر، ما روی نسخه‌های پایه و پلاس گلکسی اس 24 تمرکز می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی S24 و S24+ رونمایی شدند

در ظاهر، گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس بسیار شبیه مدل‌های قبلی خود در سال 2023 هستند، به جز مدل‌های 2024 که فریم تخت دارند. از نظر سخت افزاری، آخرین مدل‌ها دارای چیپست‌های جدید و نمایشگرهای روشن تر و بهتر هستند.

در مورد نرم افزار، این حوزه ای است که به نظر می‌رسد سامسونگ انرژی زیادی را در آن صرف کرده است. سری گلکسی اس 24 با رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شود که پیشرفت‌های متعددی را به همراه دارد که توسط هوش مصنوعی هوشمند فعال شده است. علاوه بر این، پرچمدار جدید تضمین شده است که به روز رسانی‌های سیستم عامل بیشتری را از همیشه دریافت می‌کند.

در بیشتر بازارها، از جمله اروپا و هند، Galaxy S24 و S24+ از تراشه Exynos 2400 جدید سامسونگ پشتیبانی می‌کنند. این یک SoC 4 نانومتری ده هسته ای (3.2 گیگاهرتز + 2.9 گیگاهرتز + 2.6 گیگاهرتز + 1.95 گیگاهرتز) است.

گلکسی S24 و S24+ رونمایی شدند

در مناطقی از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین، گلکسی S24 و S24+ دارای تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 هستند که دارای هشت هسته CPU (3.39 گیگاهرتز + 3.1 گیگاهرتز + 2.9 گیگاهرتز + 2.2 گیگاهرتز) است.

برای بهبود عملکرد و سرمایش در کارهای سخت، سامسونگ یک محفظه بخار 1.5 برابر بزرگتر در Galaxy S24 و 1.6 برابر بزرگتر در Galaxy S24+ تعبیه کرده است. تراشه‌های جدید همچنین عملکرد ردیابی پرتو بهتری را برای بازی‌های نسل بعدی موبایل ارائه می‌کنند.

مدل پایه Galaxy S24 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود، در حالی که Galaxy S24+ دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت/512 گیگابایت حافظه داخلی است.

هر دو گوشی مجهز به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار Dual Pixel و تنظیمات دوربین سه گانه در پشت هستند.

Galaxy S24 / S24+ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار Dual Pixel و OIS، سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، زوم اپتیکال 3 برابر، PDAF و OIS و 12 مگاپیکسل (f) است. /2.2) تیرانداز فوق عریض با میدان دید 120 درجه.

برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث نیز از سیستم دوربین Galaxy AI بهره می‌برند و می‌توانند قابلیت HDR را ادغام کنند.

گلکسی S24 و S24+ رونمایی شدند

از ویژگی‌های دوربین و گالری مجهز به هوش مصنوعی، گلکسی S24 و S24+ از پیشنهادهای ویرایش هوش مصنوعی که بخواهیم صحبت کنیم، Generative Editor می‌تواند بخش‌هایی از پس‌زمینه تصویر را پر کند. همچنین این سری از قابلیت‌هایی نظیر Nightography بهبودیافته، و Instant Slow-mo که فریم‌های اضافی برای تبدیل ویدیوهای معمولی ایجاد می‌کند، بهره می‌برند.

گلکسی اس 24 کوچکترین نسخه است که دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 2340 در 1080، نرخ تازه سازی تطبیقی 1-120 هرتز، HDR10+ و فناوری بهبود یافته Vision Booster است.

Galaxy S24+ دارای یک پنل Dynamic AMOLED 2X 6.7 اینچی با وضوح بالاتر 3120 x 1440 است. همچنین دارای نرخ تازه‌سازی تطبیقی 1-120 هرتز، HDR10+ و Vision Booster است.

این اولین باری است که مدل‌های غیر Ultra نرخ تازه‌سازی تطبیقی را دریافت می‌کنند که می‌تواند به جای 48 هرتز به 1 هرتز برسد. و امسال، سطح روشنایی به طور قابل توجهی در سراسر سری افزایش یافته است. در نتیجه، نمایشگرهای گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس می‌توانند تا 2600 نیت روشنایی داشته باشند. علاوه بر این، برای بازآفرینی رنگ‌های طبیعی‌تر در هر شرایط نوری، پرچم‌داران جدید دارای ویژگی جدیدی به نام Adaptive Color Tone هستند. از دوربین‌ها برای تنظیم رنگ‌ها و سطوح سفید با توجه به محیط استفاده می‌کند.

گلکسی S24 و S24+ رونمایی شدند

از آنجایی که بین مدل پایه Galaxy S24 و Galaxy S24+ تفاوت اندازه وجود دارد، ظرفیت باتری متفاوت است. S24 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی کندتر است، در حالی که گلکسی S24 پلاس دارای یک واحد 4900 میلی آمپر ساعتی با شارژ 45 واتی است. هر دو مدل دارای شارژ بی سیم 15 واتی و Wireless PowerShare هستند.

در نهایت، Galaxy S24 و S24+ با نسخه جدیدی از نرم افزار اختصاصی سامسونگ، One UI 6.1 عرضه می‌شوند، و چیزهای زیادی برای نمایش در دل خود برای کاربران دارند. در آینده نگاهی دقیق تر به One UI 6.1 خواهیم داشت، اما به طور خلاصه، برخی از جدیدترین موارد اضافه شده و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عبارتند از:

  • قابلیت Circle To Search ، از جمله جستجوی اشاره و پاسخ‌های عمیق، و جستجوی مکالمه.
  •  خلاصه خودکار و رونوشت برای یادداشت‌ها، اینترنت، و ضبط صدا.
  •  ترجمه تماس، ضبط صدا، و مترجم زنده.
  •  کمک چت با ترجمه مکالمه بلادرنگ.
  •  پیشنهادات آهنگ با هوش مصنوعی برای پیام‌ها.
  •  تصاویر پس زمینه مولد.
  •  ویرایش مولد با پر کردن پس زمینه.
  •  پخش فوری فیلم آهسته با هوش مصنوعی در برنامه گالری.
  •  تصاویر پس زمینه AOD.
  •  AOD یکپارچه ( نمایشگر همیشه روشن) و تصاویر پس زمینه صفحه قفل و عناصر رابط کاربری.
  • رنگ محیطی جدید برای نمایشگر — از دوربین‌ها برای تنظیم رنگ‌های صفحه نمایش و تعادل رنگ سفید بر اساس شرایط نور محیط استفاده می‌کند.
  •  قابلیت دسترسی جدید: حالت Relumino.
  •  روش پرداخت خانواده برای فروشگاه Galaxy
  •  ویژگی جدید برای یافتن اعضای خانواده در Samsung Find.
  •  ویژگی جدید برای بررسی تاریخ ثبت نام و وضعیت فعال Samsung Care+. پر کردن خودکار IMEI

One UI 6.1 همچنین برای گوشی‌های پرچمدار قدیمی گلکسی عرضه خواهد شد، اما ویژگی‌های خاص هوش مصنوعی ممکن است در انحصار سری Galaxy S24 باقی بماند. زمان مشخص خواهد کرد. علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید سری گلکسی اس 24 هفت به روز رسانی سیستم عامل و هفت سال وصله امنیتی دریافت خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس را در پایان ژانویه عرضه می‌کند و اکنون می‌توانید از فروشگاه آنلاین این شرکت، گوشی خود را پیش خرید کنید. گزینه‌های رنگ استاندارد عبارتند از سیاه اونیکس، خاکستری مرمری، بنفش کبالت و زرد کهربایی. رنگ‌های انحصاری آنلاین عبارتند از سبز یشمی، نارنجی ماسه سنگی و آبی یاقوت کبود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی S24 و S24+ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید