0

انتصاب دهقانی فیروزآبادی به ریاست بنیاد ملی نخبگان

انتصاب دهقانی فیروزآبادی به ریاست بنیاد ملی نخبگان
بازدید 146


رئیس جمهور طی حکمی رسمی،‌ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را با حفظ سمت در جایگاه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، به ریاست بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان نیز منصوب شد.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن ویژه دختران به زودی عرضه می‌شود [+جزئیات]

انتصاب دهقانی فیروزآبادی به ریاست بنیاد ملی نخبگان

رئیس جمهور، با حکمی معاون علمی،‌ فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری را با حفظ سمت به مدت یکسال به جایگاه ریاست بنیاد ملی نخبگان نیز منصوب کرده است. در متن حکم رئیس‌جمهوری چنین آمده است:

انتصاب دهقانی فیروزآبادی به ریاست بنیاد ملی نخبگان

«جناب آقای دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، به استناد ماده (۵) اصلاحی اساسنامه بنیاد ملی نخبگان کشور مصوب ۱۳۸۵/۰۸/۲۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم، با حفظ سمت برای مدت یک سال به‌عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، ضمن بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت دقیق بر حسن اجرای امور محوله در راهبری و پیشبرد اهداف عالیه آن بنیاد مجدانه کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.»

دهقانی فیروزآبادی در شهریور ماه سال جاری و بعد از استعفای سورنا ستاری، به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزیده شده بود.

فیروزآبادی دانش‌آموخته دانشگاه شریف و عضو هیئت علمی این دانشگاه است که تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه شریف به پایان برده و حالا دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیئت علمی این دانشگاه است.

بنابر کارنامه دهقانی فیروزآبادی، او راهبری و توسعه بیش از 30 شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های تخصصی و مدیریت و اجرای چندین پروژه و طرح صنعتی را بر عهده داشته است. او بعد از آنکه ریاست جهاد دانشگاهی را برعهده گرفت، تاکید کرد که جهاد دانشگاه زیست‌بوم نوآوری نخبگان ایرانی خواهد شد. او عبارت خارج نخبگان را برای این دانشگاه به کار برده و تاکید کرد که جلوی مهاجرت نخبگان را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتخاب دهقانی فیروزآبادی به ریاست بنیاد ملی نخبگان چیست؟ آیا برنامه‌های او برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان با شرایط کشور به جایی می‌رسد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید