0

انتشار مشخصات فنی پیکسل 7 به طور کامل

انتشار مشخصات فنی پیکسل 7 به طور کامل
بازدید 121


گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو قرار است در 6 اکتبر (پنجشنبه 14 مهر ماه) عرضه شوند. حالا و قبل از رونمایی رسمی، مشخصات فنی پیکسل 7 توسط یک منبع موثق فاش شده است.

همان‌طور که اشاره کردیم، ویژگی‌های کلیدی بسیاری توسط این افشاگر از سری گوشی‌های پیکسل 7 منتشر شده است. به عنوان مثال، برخی از رندرهای طراحی بدون واترمارک از گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 7 به صورت آنلاین مشاهده شده‌اند.

آرون گروپس

گوگل در حال آماده سازی برای عرضه سری پیکسل 7 به بازار هند است. این غول فناوری آمریکایی اخیراً تأیید کرده است که پیکسل 7 و 7 پرو در ساعت 9:30 صبح روز 6 اکتبر (14 مهر ماه) در این کشور برای پیش‌فروش عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock عرضه می‌شود

ویژگی‌ها و مشخصات فنی پیکسل 7

بر اساس برگه مشخصات فاش شده که توسط یوگش برار، مشاور مشهور، منتشر شده است، پیکسل 7 پرو در مقایسه با مدل پایه پیکسل 7، توسعه یافته‌تر خواهد بود. مدل پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. در حالی که نسخه استاندارد، با صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن Full HD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه خواهد شد.

این غول موتور جستجو سه گزینه رنگی پیکسل 7 را برای بازار هند عرضه خواهد کرد. بنابراین سری Pixel 7 در رنگ‌های Obsidian، Snow و Hazel برای خرید در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی پیکسل 7

گفتنی است که نسخه استاندارد دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی خود است و نسخه پرو از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. هر دو گوشی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی خواهند بود، اما نسخه پرو دارای یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی اضافی با زوم اپتیکال تا 5 برابر نیز هست.

همچنین این مدل به ویژگی‌های مفیدی از جمله تاری فیلم، پشتیبانی از زوم تا 30 برابر و موارد دیگر مجهز است. همان‌طور که اشاره شد، مدل استاندارد، فوکوس ماکرو نخواهد داشت. علاوه بر این، تنها تا 8 برابر زوم با وضوح بالا را پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای یک دوربین 10.8 مگاپیکسلی سلفی با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K است.

در رابطه با دیگر مشخصات فنی پیکسل 7 باید بگوییم که، هر دو گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت عرضه می‌شوند. در صورتی که مدل پایه دارای 8 گیگابایت رم بوده و نسخه پرو از 12 گیگابایت رم بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه بیش از 24 ساعت عمر باتری خواهد داشت.

پیکسل 7 از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌ها، پیکسل 7 باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، در حالی که مدل پرو ممکن است با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.

بر اساس گزارش MySmartPrice، به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری پیکسل 7 از شارژ سریع 30 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. همچنین در بخش پردازشی نیز از جدیدترین پردازنده Tensor G2 و تراشه امنیتی Titan M2 بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه سری پیکس 7 می‌توان به گواهی IP68 و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید