0

انتشار لیست بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس ؛ هیجان واقعی را تجربه می‌کنید

انتشار لیست بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس ؛ هیجان واقعی را تجربه می‌کنید
بازدید 214

[ad_1]

مایکروسافت به‌ صورت رسمی از بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد و در مقابل، بازی‌هایی که آخر این ماه از این سرویس حذف می‌شوند را نیز فاش کرد.

مایکروسافت رسما از لیست بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم که قرار است به سرویس اشتراکی خودش اضافه شود، رونمایی کرد. در اوایل ماه بود که سرویس گیم پس مایکروسافت میزبان تعدادی بازی بود و آن‌‌ها را به کاتالوگ بازی‌های قابل توجه خود اضافه کرد که مورد توجه مشترکین این سرویس قرار گرفت. اکنون این کمپانی فاش کرده است که موج دومی از بازی‌ها در نیمه دوم ماه آگوست به این سرویس اضافه می‌شوند. اما این‌بار هم باید منتظر یک عنوان قابل توجه در این لیست باشیم که می‌تواند ماه آگوست را به خوبی برای مشترکین به پایان برساند.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 فاش شد

بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس معرفی شدند

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده، بازی Immortals Fenyx Rising از کمپانی یوبی‌سافت قرار است در 30 آگوست (8 شهریور) به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس مایکروسافت اضافه شود و قابل دسترس در کنسول، پی‌سی و سیستم ابری این کمپانی خواهد بود. بنابراین مشترکین این سرویس که قبلا موفق به تجربه این عنوان نشده‌اند، می‌توانند در بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس دنبال آن بگردند و آن‌را تجربه کنند.

پاراگراف بعدی حاوی اسپویل است.

بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس هیجان انگیز هستند

Immortals Fenyx Rising که در ابتدا با نام Gods and Monsters شناخته می‌شد، عنوان اکشن ماجراجویی و RPG جهان باز Ubisoft است که از زمان انتشار خود به یکی از بهترین بازی‌های این شرکت تبدیل شده است. این بازی برای پی‌سی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، گوگل استادیا، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و آمازون لونا در دسترس قرار گرفته بود. در این بازی در نقش Fenyx بال‌دار بازی می‌کنید و برای نجات خدایان یونان و خانه آن‌ها از یک نفرین تاریک در تلاش هستید. با دشمنان اساطیری روبرو می‌شوید و بر قدرت‌های افسانه‌ای خدایان مسلط می‌شوید و تایفون که مرگبارترین تایتان در اساطیر یونان است را در یک مبارزه حماسی به چالش کشیده و او را شکست می‌دهید.

اما تنها این بازی نیست که در لیست بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس وجود دارند. عنوان شگفت انگیز Coffee Talk از 16 آگوست (25 مرداد) به این سرویس اضافه شده است. Coffee Talk یک شبیه‌ساز دم کردن قهوه و گفتگوی صمیمانه میان افراد مختلف و گوش دادن به مشکلات مردم و کمک به آن‌ها با سرو یک یا دو نوشیدنی گرم است.

پس از آن بازی‌های Exapunks ،Opus: Echo of Starsong و Midnight Fight Express در 25 آگوست (3 شهریور) به لیست بازی‌های نیمه دوم این ماه اضافه می‌شوند که تنوع بسیار خوبی به آن‌ها می‌دهند. عنوان Exapunks یک بازی پازل مانند در رابطه با برنامه نویسی است که برای دوست داران آن می‌تواند جذاب باشد.

Opus یک بازی ماجراجویی است که از لحاظ بصری به‌شدت زیبا ساخته شده و تلفیق بین یک رمان و یک بازی را می‌توانید در آن ببینید. بازی Midnight Fight Express هم که قبلا تایید شده بود، یک عنوان جنگی با زاویه دوربین ایزومتریک است که می‌تواند برای کسانی که به نوع بازی‌ها علاقه‌مند هستند، جالب به‌نظر برسد.

در 30 آگوست (8 شهریور) به جز عنوان Immortals Fenyx Rising، سه بازی Commandos 3 HD ،Immortality و Tinykin هم جزء بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس هستند. عنوان Commandos 3 HD یک بازی Real-time strategy یا به اختصار RTS است که طرفداران سبک استراتژیک آن‌را به‌خوبی می‌شناسند. عنوان Immortality یک فیلم تعاملی است که طرفداران خود را دارد و در نهایت بازی Tinykin در دسترس قرار خواهد گرفت که یک عنوان 3 بعدی پلتفرمر است که می‌تواند برای تعاد زیادی از افراد قابل توجه باشد.

لیست بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم

Coffee Talk (Cloud, Console, PC)
Expunks (PC)
Opus: Echo of Starsong (Console, PC)
Midnight Fight Express (Cloud, Console, PC)
Commandos 3 HD (Cloud, Console, PC)
Immortals Fenyx Rising (Cloud, Console, PC)
Immortality (Cloud, PC, Xbox Series X/S)
Tinykin (Console, PC)

بازی‌هایی که آخر این ماه از این سرویس حذف می‌شوند

اما همین‌طور که بازی‌های خوبی هر ماه به این سرویس اضافه می‌شوند، در مقابل نیز تعدادی عنوان این سرویس را ترک می‌کنند. این ماه شاید مقداری فرق داشته باشد، به این دلیل که بازی‌های قابل توجه‌ای این سرویس را ترک می‌کنند. به‌طور معمول پنج بازی در اواسط و پایان هر ماه از این سرویس حذف می‌شوند و این ماه نیز در مجموع 10 بازی در 31 آگوست (9 شهریور) شامل این رویه می‌شوند.

بازی‌ های نیمه دوم آگوست ایکس باکس گیم پس هیجان انگیز هستند

یکی از عناوینی که از زمان انتشار خود به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و جوایز متعددی کسب کرد بازی Hades بود که به سرویس اشتراکی مایکروسافت نیز راه پیدا کرد. این عنوان در سبک روگ‌لایک بود و توانست طرفداران دو آتشه زیادی را برای خود جمع کند. حال باید بگوییم که اولین عنوانی که در آخر این ماه از این سرویس خداحافظی کرده همین Hades دوست داشتنی است. دیگر عناوین را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

Elite Dangerous (Cloud and Console)
Myst (Cloud, Console, and PC)
NBA 2K22 (Cloud and Console)
Signs of the Sojourner (Cloud, Console, and PC)
Spiritfarer (Cloud, Console, and PC)
Twelve Minutes (Cloud, Console, and PC)
Two Point Hospital (Cloud, Console, and PC)
What Remains of Edith Finch (Cloud, Console, and PC)
World War Z (Cloud, Console, and PC)

در این لیست دو بازی تحسین شده Twelve Minutes و What Remains of Edith Finch قرار گرفته است و در کنار آن‌ها نیز World War Z و NBA 2K22 برای طرفداران بسکتبال جزء عناوین مهم این لیست هستند. پس اگر قصد تجربه این بازی‌ها را دارید، تا دیر نشده به سراغشان بروید.

بیشتر بخوانید:

اگر بازی Hades را تجربه کرده‌اید، لطفا به ما بگویید که به‌نظر شما این عنوان به همان میزان که مورد توجه قرار گرفت، ظاهر شده بود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gamerant و gamingbolt

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید