0

امکان ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی رسما عرضه شد

امکان ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی رسما عرضه شد
بازدید 76


ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی بالاخره منتشر شد. کاربران این پیامرسان محبوب می‌توانند ویژگی مورد بحث را از همین الان امتحان کنند.

ویژگی مورد انتظار ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی بالاخره برای تمامی کابران این پیام‌رسان پرطرفدار در دسترس قرار گرفت. واتس‌اپ علی‌رغم اینکه بیشترین میزان کاربر فعال در جهان را در بین تمامی پیام‌رسان‌ها دارد، اما در ارائه قابلیتهای جدید برای پلتفرم خود، بسیار ضعیف عمل می‌کند. معمولاً ویژگی‌هایی که متا برای واتساپ منتشر می‌کند سالهاست که در دیگر رقبا وجود دارد و کاربران دیگر به آنها عادت کرده‌اند. ویژگی مورد بحث نیز یکی از همین ویژگی‌هاست که پیام‌رسانی مانند تلگرام سالهاست از آن بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: مدل هوش مصنوعی Code Llama متا مخصوص کدنویسی به طور عمومی منتشر شد

ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی فعال شد

کاربران واتساپ سرانجام می‌توانند بدون نیاز به راهکارهای پیچیده‌ای چند اکانت را روی یک دستگاه خود اجرا کنند. پیش از این کاربران یا باید از یک نسخه کپی شده واتساپ و یا از فضاهای شبیه‌ساز برای این کار استفاده می‌کردند که این کار فشار زیادی را روی گوشی وارد می‌کرد و باعث کند شدن دستگاه می‌شد.

به‌تازگی نسخه آزمایشی ۲.۲۳.۱۸.۲۱ واتساپ برای کاربران منتشر شده که تغییرات جذاب و جدیدی روی آن ایجاد شده است. ما در اینجا فهرستی از قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان از جمله ساختن دو اکانت واتساپ در یک گوشی را گردآوری کرده‌ایم که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

اما حالا کاربران در نسخه آزمایشی WhatsApp Beta 2.23.18.21 در سیستم‌عامل اندروید می‌توانند رابط کاربری جدیدی را دریافت کنند که یک دکمه به‌نام Add Account به آن اضافه شده است. البته این قابلیت در حال حاضر فقط در اختیار تعداد معدودی از کاربران قرار گرفته است، ولی به‌زودی تمام مصرف‌کنندگان می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی فعال شد

تغییرات جدید در انجمن‌های واتساپ

یکی دیگر از تغییراتی که در نسخه نهایی پیام‌رسان واتساپ ایجاد خواهد شد، تغییر در دسترسی کسانی است که می‌توانند افراد را به انجمن‌ها دعوت کنند. صاحبان انجمن‌ها یا همان Community می‌توانند تعیین کنند که «همه» یا «فقط مدیران انجمن» امکان دعوت اعضای جدید را داشته باشند. برای دسترسی به این گزینه‌ها باید وارد صفحه تنظیمات Community شوید.

ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی فعال شد

مدیران انجمن‌ها همچنین می‌توانند اعلامیه‌های منتشر شده در چت‌ها را ویرایش کنند. گزینه ویرایش به مدت ۱۵ دقیقه پس از ایجاد شدن یک اعلامیه، روی صفحه وجود خواهد داشت. در گروه‌های چت نیز مدیران می‌توانند انتخاب کنند که کاربران جدید تا چه اندازه به مکالمات قبلی پیش از پیوستن خود دسترسی داشته باشند. آپدیت جدید این برنامه ادمین‌ها را قادر می‌سازد اجازه دهند تا ۲۴ ساعت قبل از پیوستن، تاریخچه چت برای کاربران جدید قابل مشاهده باشد.

روش‌های جدید ورود به اکانت واتس‌اپ

واتساپ از ورود تنها با شماره تلفن فاصله گرفته و حالا چندین روش برای ورود به اکانت کاربر را ارائه می‌کند. یکی از گزینه‌ها ورود با ایمیل است که در آن کاربر می‌تواند با معرفی یک ایمیل، کد تایید را روی آن دریافت کند. این گزینه مناسبی برای کاربرانی است که با دریافت کد تایید از طریق SMS روی گوشی خود مشکل دارند. کاربران نسخه‌های آزمایشی هم‌اکنون می‌توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی فعال شد

ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ

آیا کیفیت پایین تصاویر ارسالی در واتساپ شما را ناامید می‌کند؟ خبر خوب اینکه این پیام‌رسان حالا دکمه‌ای با نام HD را در کنار تصاویر کاربر اضافه کرده که با انتخاب آن، عکس‌ها با رزولوشن کامل ارسال می‌شوند. این گزینه هم اکنون فقط محدود به کاربران نسخه آزمایشی نیست و در دسترس تمام کاربرانی که اپلیکیشن خود را بروزرسانی کرده‌اند، قرار گرفته است.

ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی فعال شد

رابط کاربری WhatsApp نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. توسعه‌دهندگان برای طراحی آن از زبان طراحی Material Design 3 گوگل الهام گرفته‌اند که در آن آیکون اکانت به گوشه سمت راست بالای صفحه و در کنار گزینه‌های جستجو، دوربین و تنظیمات رفته است. اضافه شدن این آیکون می‌تواند زمینه‌ساز ارائه قابلیت دسترسی به دو اکانت واتساپ در یک گوشی باشد که به‌زودی در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار ویژگی ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید