0

امکان دیلیت اکانت تردز بدون حذف حساب اینستاگرام به زودی عرضه می‌شود

امکان دیلیت اکانت تردز بدون حذف حساب اینستاگرام به زودی عرضه می‌شود
بازدید 106

[ad_1]

باتوجه به اینکه درحال‌حاضر حذف حساب Threads تنها با حذف حساب اینستاگرام امکان‌پذیر است، متا در پی راهی برای دیلیت اکانت تردز به صورت جداگانه است.

طی روزهای اخیر شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» به‌منظور رقابت با توییتر آغاز به کار کرد. در همان ابتدا اعلام شده بود که دیلیت اکانت تردز تنها با پاک کردن اکانت اینستاگرام امکان‌پذیر است و این امر انتقادات فراوانی از طرف کاربران را در پی داشت و حالا رئیس اینستاگرام به این مبحث پرداخته است.

در همین راستا، «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام بیان داشته که متا مشغول اجرای برنامه‌هایی جهت ایجاد قابلیت حذف حساب‌های Threads بدون حذف حساب اینستاگرام است. همچنین این شرکت در حال کار روی قابلیت‌هایی همچون فید فالووینگ‌ها، هشتگ‌ها و قابلیت ارسال پیام بوده که فعلاً در برنامه وجود ندارند.

بیشتر بخوانید: تماس صوتی و تصویری توییتر به زودی عرضه می‌شود؛ جدیدترین راهکار ماسک برای مقابله با تردز!

دیلیت اکانت تردز بدون حذف حساب اینستاگرام

در این زمینه رئیس اینستاگرام در پست جدید Threads خود اعلام داشت: «تاکنون چند سوال در مورد حذف حساب شما دریافت کرده‌ام. برای روشن شدن موضوع، می‌توانید حساب Threads خود را غیرفعال کنید که پروفایل و محتوای شما را مخفی می‌کند، می‌توانید آن را به‌صورت خصوصی تنظیم کنید و می‌توانید پست‌های خود را حذف کنید و تمام آن‌ها بدون حذف اینستاگرام شما انجام می‌شود. Threads توسط اینستاگرام پشتیبانی می‌شود، بنابراین فقط یک حساب کاربری است. اما ما به دنبال راهی برای حذف حساب Threads شما به‌طور جداگانه هستیم.»

دیلیت اکانت تردز

به‌نظر متا بهترین زمان ممکن را جهت راه‌اندازی Threads انتخاب کرده است. اخیراً توییتر تغییرات بسیاری را ایجاد کرده بود که حتی باعث ناامیدی وفادارترین کاربران خود شده است. در ابتدای این موارد الزام به ورود به حساب کاربری جهت نمایش توییت‌های بوده (که البته از این محدودیت بعدها صرف‌نظر شد)، سپس محدودیت دیگری در راستای تعداد پست‌هایی که در طول روز می‌توان مشاهده کرد، مدنظر قرار گرفت.

کلیه این موارد منجر شد تا در هفت ساعت اولیه، چیزی بالغ بر 10 میلیون کاربر حساب Threads خود را فعال سازند و حالا به تعداد کاربران بیش از 70 میلیون نفر دست یافته است. با این حال، توییتر متا را به جذب غیرقانونی کارمندان سابق و سوء استفاده از اسرار تجاری‌اش متهم ساخته و ایلان ماسک طی توییتی در این مورد نوشت: «رقابت خوب است، تقلب خوب نیست».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فراهم‌سازی دیلیت اکانت تردز بدون حذف حساب اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید