0

امکان دانلود مستقیم ویدیو از توییتر برای کاربران توییتر بلو فراهم شد

امکان دانلود مستقیم ویدیو از توییتر برای کاربران توییتر بلو فراهم شد
بازدید 77

[ad_1]

ویژگی دانلود مستقیم ویدیو از توییتر برای کاربران سرویس اشتراکی توییتر بلو در دسترس قرار گرفت. آیا این ویژگی برای کاربران عادی نیز منتشر می‌شود؟

شرکت ایکس به‌عنوان شرکت مادر توییتر امکان دانلود مستقیم ویدیو از توییتر را برای تمامی کاربران سرویس اشتراکی Blue Twitter فراهم کرد. اما این ویژگی یک سری محدودیت‌ها هم به دنبال دارد. گفته شده که سن کاربر توییتر بلو حداقل باید 18 سال باشد تا گزینه دانلود برای او فعال شود. همچنین فردی که ویدئو را دانلود کرده است باید گزینه امکان دانلود را فعال کرده باشد وگرنه امکان دانلود ویدئو میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: لیندا یاکارینو تبدیل توییتر به یک سوپراپلیکیشن همه‌کاره را تایید کرد؛ تمرکزگرایی در عصر تخصصی‌شدن!

ویژگی دانلود مستقیم ویدیو از توییتر برای مشترکین توییتر بلو فعال شد

از امروز به بعد، کاربران سرویس اشتراکی توییتر بلو (Twitter Blue) می‌توانند ویدیوهایی را که سایر کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس آپلود کرده‌اند، دانلود کنند. ایکس می‌گوید تمامی ویدیوهای پست‌شده قابل‌ دانلود هستند، مگر این‌که آپلودکننده‌ی ویدیو دانلود را غیرممکن کند. به‌علاوه، اگر سن کاربران زیر ۱۸ سال باشد، گزینه‌ی دانلود ویدیو برای آن‌ها خاموش خواهد بود.

ویژگی دانلود مستقیم ویدیو از توییتر برای مشترکین توییتر بلو فعال شد

به گزارش ورج، اگر حساب شما که توییتر بلو دارد به‌حالت خصوصی دربیاید، هیچ‌کس غیر از کسانی که درخواست فالوشان را پذیرفته‌اید امکان مشاهده‌ی ویدیو را نخواهد داشت، چه برسد به آن‌که بخواهد ویدیو را دانلود کند. به هنگام ارسال هر توییت می‌توانید گزینه‌ی دانلود ویدیو را خاموش کنید.

به‌جز موارد یادشده، هیچ اشاره‌ای به محدودیت دیگری در زمینه‌ی دانلود ویدیو نشده است. کاربران اشتراکی ایکس هم‌اکنون می‌توانند ویدیوهای دو ساعته آپلود کنند. این قابلیت چند بار حاشیه‌ساز شده است؛ چون برخی از کاربران فیلم‌های سینمایی را در توییتر آپلود کرده‌اند که نقض کپی‌رایت محسوب می‌شود.

ایلان ماسک تلاش کرده است ایکس را به پلتفرم جذاب‌تری برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل کند. ایکس در هفته‌های اخیر بخشی از درآمد تبلیغاتی را با کاربران اشتراکی سهیم شده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره ویژگی دانلود مستقیم ویدیو از توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید