0

امکان خرید ADA در بزرگترین بازار NFT کاردانو میسر شد

امکان خرید ADA در بزرگترین بازار NFT کاردانو میسر شد
بازدید 139


بزرگترین بازار NFT کاردانو امکان خرید ADA‌ به وسیله کارت بانکی و سیستم‌های ApplePay و GooglePay را میسر کرد. کاربران از این پس قادر به خرید مستقیم ADA هستند.

مستر بلیط

فروشگاه JPG، بزرگترین بازار NFT کاردانو، از ادغام سرویس پرداخت MoonPay با پلتفرم خود خبر داد. کاربران از این پس می‌توانند به طور مستقیم با استفاده از کارت‌های بانکی خود و همچنین سیستم‌های پرداخت ApplePay یا GooglePay اقدام به خرید توکن ADA نمایند.

بیشتر بخوانید: کاردانو در سال 2022

خرید مستقیم ADA در بزرگترین بازار NFT کاردانو

سرمایه‌گذاران از این پس می‌توانند NFTهای ایجاد شده در شبکه Cardano را در فروشگاه JPG و بدون خروج از مارکت‌ پلیس خریداری کنند. فروشگاه JPG اعلام نمود امکان خرید ADA از طریق MoonPay تنها برای مناطق خاصی در دسترس است. اکثر این امکانات برای کاربران ایالات متحده طراحی شده است.

امکان خرید ADA در بزرگترین بازار NFT کاردانو میسر شد

کاربران برای استفاده از خدمات MoonPay می‌بایست عملیات احراز هویت (KYC) را انجام دهند. بهترین حالت استفاده از سرویس MoonPay، کارت‌های نقدی است. از زمان راه‌اندازی قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو در سپتامبر 2021، توکن‌های غیرمثلی کاردانو (CNFT) سهم خود از بازار روبه رشد NFT را به دست آورده‌اند. کاردانو (ADA) به همراه اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) سه اکوسیستم برتر بازار در حوزه توکن‌های غیرمثلی به شمار می‌روند.

توکن‌های غیرمثلی کاردانو در میان ستاره‌های هیپ هاپ محبوبیت فراوانی دارند. به عنوان مثال، یکی از خوانندگان هیپ هاپ با نام Soulja Boy اعتقاد دارد NFTهای کاردانو بسیار جذاب هستند. مجموعه Clay Nation نیز با حمایت اسنوپ داگ و پسرش Champ Medici در تاریخ 5 آپریل منتشر شد.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا می‌توان به ملاقات Charles Hoskinson، بنیانگذار کاردانو با خواننده رپ منطقه Long Beach جهت راه‌اندازی پروژه‌های مشترک NFT اشاره کرد.

با توجه به محبوبیت روزافزون NFTهای کاردانو، اضافه شدن قابلیتی نظیر امکان خرید ADA در بزرگترین بازار NFT کاردانو راه‌حلی عالی و مناسب برای بهبود عملکرد پرداختی این شبکه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان خرید ADA در بزرگترین بازار NFT کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید