0

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی فراهم می‌شود!

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی فراهم می‌شود!
بازدید 72

[ad_1]

تغییر فرکانس پردازنده جدیدترین امکان گوشی جدید ریلمی است که می‌تواند برای گیمرها قابلیت بسیار جذابی باشد. این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی جدید ریلمی به‌نام GT5 قرار است تا چندوقت دیگر با پردازنده پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شود. اما چیزی که بیشتر از خود این گوشی جلب توجه کرده است، وجود یک ویژگی جذاب است که امکان تغییر فرکانس پردازنده را برای این گوشی فراهم می‌کند.

اطلاعات مربوط به این ویژگی توسط یکی از افشاگران مطرح دنیای تکنولوژی به‌نام Digital Chat Station فاش شده است. این افشاگر گفته است که ویژگی مورد بحث از طریق یک گزینه مخصوص توسط کاربر قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید: سرقت اطلاعات دستگاه‌های دیجیتال از طریق دما، توان و فرکانس پردازنده‌ ؛ انقلابی به نفع جرایم سایبری!

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی فراهم خواهد شد

ریلمی تأیید کرده به‌زودی گوشی هوشمند GT5 را عرضه خواهد کرد؛ دستگاه که از Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و قرار است با قیمت رقابتی روانه‌ بازار شود. این محصول همچنین قابلیتی را ارائه می‌دهد که هنوز به‌طور رسمی در گوشی‌های دیگر مشاهده نکرده‌ایم.

ریلمی در ویبو تأیید کرد گوشی GT5 امکان جالب و بسیار کاربردی را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد فرکانس Snapdragon 8 Gen 2 را مطابق نیاز خود تنظیم کنید.

افشاگر نام‌آشنا Digital Chat Station اسکرین‌شاتی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد امکان تنظیم فرکانس هسته‌های بزرگ، متوسط و کوچک تراشه‌ ریملی GT5 وجود دارد. امیدواریم بتوان این تنظیمات را براساس هر برنامه نیز اعمال کرد و به‌عنوان مثال فرکانس را برای اجرای بازی‌های سنگین افزایش داد و برای اجرای برنامه‌های سبک آن را روی کمترین حالت ممکن تنظیم کرد.

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی فراهم خواهد شد
منوی تنظیم فرکانس پردازنده در گوشی ریلمی GT5

انتظار می‌رود ریلمی قابلیتی برای بازگشت فرکانس پردازنده به‌حالت پیش‌فرض نیز ارائه دهد تا درصورتی‌که کاربران این مشخصه را بیش‌ از حد کم یا زیاد کردند، امکان بازگشت به‌ حالت اولیه وجود داشته باشد.

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی فراهم خواهد شد
منوی تنظیم فرکانس پردازنده در گوشی ریلمی GT5

احتمالاً ریلمی اولین گوشی هوشمند با قابلیت تغییر مستقیم فرکانس پردازنده را عرضه خواهد کرد. گفتنی است پیش‌ از این برای تغییر فرکانس پردازنده‌ گوشی باید آن را روت می‌کردید.

طبق گزارش‌ها، ریلمی GT5 حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و بدین‌ترتیب شاهد افزایش تعداد گوشی‌هایی هستیم که با رم ۲۴ گیگابایت روانه‌ بازار می‌شوند. دستگاه مذکور در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور ۱۴۰۲) برای بازار چین رونمایی خواهد شد اما هنوز خبری درمورد عرضه‌ نسخه‌ جهانی آن دردسترس نیست.

باید دید قیمت گوشی ریلمی GT5 چقدر نسبت‌ به پرچمدارانی مثل گلکسی S23 و آیفون ۱۴ کمتر خواهد بود و آیا این تفاوت قیمتی می‌تواند نظر خریداران را به گوشی مذکور جلب کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید