0

امتیاز پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی به سکوهای دارای مجوز ساترا اعطا می‌شود

امتیاز پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی به سکوهای دارای مجوز ساترا اعطا می‌شود
بازدید 85


مصادف با آغاز مسابقات پاراآسیایی 2022 هانگژو، ساترا نسبت به اعطای امتیاز پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی برای سکوهای دارای مجوز از این سازمان اقدام می‌کند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، با عنایت به خریداری حق پخش مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو از سوی سازمان صدا و سیما و موافقت رئیس رسانه ملی به‌منظور برخورداری سکوهای دارای مجوز از ساترا جهت استفاده از قاب اختصاصی شبکه‌های تلویزیونی، رسانه‌های دارای مجوز از ساترا از تاریخ 25 مهر ماه امکان ثبت درخواست جهت دریافت قاب اختصاصی پخش زنده پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی از شبکه‌های 3 و ورزش سیما را داشته و ظرف کمتر از 24 ساعت می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: ساترا به عضویت کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت درآمد

اعطای امتیاز پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی به سکوهای دارای مجوز

در همین راستا، سکوهای صوت‌وتصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از قاب اختصاصی (iframe) پخش زنده شبکه‌های سه و ورزش درخواست خود را از طریق تماس با اداره کل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا به ثبت برسانند.

پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی

این امر در راستای تاکید قانون اساسی و ماده واحده «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت‌و تصویر فراگیر» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده، که پخش زنده را در انحصار سازمان صدا و سیما قرار داده است. بر همین اساس ساترا با هدف حمایت از سکوهای دارای مجوز و فراهم‌سازی امکان پیگیری مسابقات پارا آسیایی 2022 هانگژو از سوی کاربران سکوهای صوت‌و تصویر فراگیر، طبق نظام رتبه‌بندی این سازمان نسبت به اعطای قاب اختصاصی پخش زنده به سکوهای متقاضی مبادرت خواهد ورزید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعطای امتیاز پخش زنده بازی‌های پاراآسیایی به سکوهای دارای مجوز ساترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید