0

امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو مشخص شد؛ بالاتر از آیفون 14 پرو!

امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو مشخص شد؛ بالاتر از آیفون 14 پرو!
بازدید 133


اگرچه پیکسل‌های گوگل کمتر به عنوان بهترین گوشی‌های بازار شناخته می‌شوند اما همیشه دوربین‌های قابل قبولی داشته‌اند. اخیرا امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو مشخص شده است.

معمولا به علت مسائل سخت‌افزاری، کمتر از گوشی‌های گوگل به عنوان پرچمداران قدرتمند بازار یاد می‌شود. اما این محصولات حداقل در یکی دو سال اخیر به لطف قابلیت‌های بدیع نرم‌افزاری، پیشرفت‌های هوش مصنوعی و نسخه خام اندروید به محبوبیت بالایی رسیده‌اند و در بخش دوربین همواره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند.

آرون گروپس

کیفیت دوربین‌های گوگل البته نه مختص به سری گوشی‌های پیکسل که در واقع مربوط به دوران نکسوس‌ها است و همه علاقه‌مندان عکاسی موبایلی همواره گوشی‌های گوگل را برای عکسای مدنظر داشته‌اند. اخیرا امتیاز دگزومارک پیکسل 7 پرو منتشر شده است و این امتیاز حاکی از برتری این پرچمدار جدید گوگل بر آیفون 14 پرو و آنر مجیک 4 آلتیمیت است که سبب می‌شود نماینده گوگل صدرنشین بخش دوربین‌های دگزومارک باشد.

بیشتر بخوانید: امتیاز دوربین آیفون 14 پرو منتشر شد؛ دومین دوربین برتر سال

امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو

امسال و در پرچمدار جدید گوگل شاهد تعبیه یک دوربین سه‌گانه مشتمل بر سنسورهای اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی که کمی کوچکتر از نسل قبل است اما زوم بیشتری دارد و سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید هستیم.

در بخش جلویی این گوشی برای دوربین سلفی همان دوربین 10.8 مگاپیکسلی سلفی با زاویه دید کمی کمتر تعبیه شده است. در حالی که برگه مشخصات حاکی از این است که هر دو گوشی یک دوربین فوق‌عریض با سنسور یکسان دارند، اما گوگل مدعی شده که مدل پرو از لنزی با 21 درصد زاویه دید گسترده‌تر مجهز به فوکوس خودکار برخوردار است که برای عکاسی ماکرو مناسب است.

سری Pixel 7 از ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در همه دوربین‌ها، نایت مود با ثبت سریعتر تصاویر و پشتیبانی از پرتره سینمایی برای ضبط ویدیو با میدان کم‌عمق پشتیبانی می‌کنند. این محصولات همچنین هر دو قابلیت‌های ضبط ویدیو 10 بیتی HDR را عرضه می‌کنند.

امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو مشخص شد؛ بالاتر از آیفون 14 پرو!

اما در بالا امتیاز دوربین Pixel 7 در DxOmark را می‌بینید که برابر با عدد 147 است. هرچند این محصول در 5 فاکتور اصلی عکاسی با بهترین‌ها فاصله دارد اما در بخش عکاسی پرتره و عکس‌های گروهی بهترین عملکرد را ثبت کرده است. این احتمالا به دلیل تاکید خاص گوگل بر پردازش صحیح رنگ پوست افراد در الگوریتم پردازش تصویر است.

با نگاهی به جدول رده‌بندی دوربین‌های موبایلی دگزومارک و مقایسه برچسب قیمتی محصولات همرده از نظر دوربین متوجه می‌شویم که گوگل یک دوربین درجه یک را با برچسب قیمت اقتصادی روانه بازار کرده است.

امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو مشخص شد؛ بالاتر از آیفون 14 پرو!

در نتیجه گوگل و آنر در بخش دوربین اصلی موبایل رده اول را به طور اشتراکی در اختیار دارند، رتبه دوم متعلق به آیفون 14 اپل و رتبه سوم مربوط به هواوی P50 پرو است. گفتنی است در بین 10 دوربین برتر از نظر دگزومارک، سامسونگ تنها یک نماینده یعنی گلکسی اس 22 اولترا را در رده دهم دارد!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره امتیاز دوربین پیکسل 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید