0

امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس توسط دگزومارک منتشر شد؛ عالی اما نه به اندازه کافی!

امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس توسط دگزومارک منتشر شد؛ عالی اما نه به اندازه کافی!
بازدید 51

[ad_1]

نتایج تست DxOMark برای امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد که براساس آن پرچمدار جدید اپل پس از P60 Pro هواوی در جایگاه دوم قرار گرفت.

شرکت اپل قصد داشت که با عرضه iPhone 15 Pro Max سرانجام به زوم دوربرد مناسب دست یابد و با وجود آنکه فعلاً از لحاظ نزدیک‌شدن به سوژه به اندازه رقبای خود قوی نیست؛ بااین‌حال، این نخستین اقدام اپل برای دوربین پریسکوپی محسوب می‌شود. با تمام ویژگی‌هایی که برای دوربین پرچمدار جدید اپل درنظر گرفته شده بود، همه منتظر بودند تا از امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس در تست DxOMark اطلاع پیدا کنند که این امر محقق شده است.

بیشتر بخوانید: ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت به دلیل پوشش تیتانیومی ؛ مراقب داغ شدن گوشی باشید!

امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس

سری آیفون 15 پرو مجهز به سیستم دوربین بهبودیافته بوده که دوربین اصلی آن از سنسور بزرگتر، پوشش جدیدی جهت کاهش flare (بازتاب و شکست نور در لنز)، عملکرد بهتر در نور کم برای حالت پرتره و شب، طیف وسیعی از فواصل کانونی، حالت پیش‌فرض جدید با وضوح 24 مگاپیکسلی و سایر موارد دیگر برخوردار است.

از طرفی دوربین تله‌فوتو آیفون 15 پرو مکس هم درحال‌حاضر به لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری در فاصله کانونی 120 میلی‌متری با سنسور 25 درصد بزرگ‌تر ارتقا پیدا کرده است. لنز فوق‌عریض آیفون‌های 15 پرو همچنین مجهز به یک پوشش ضد انعکاس جدید و همچنین بهبود حالت شب و HDR هوشمند است.

امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس

اما در زمینه امتیاز نماینده اپل موفق به کسب امتیار 154 و قرارگیری در رتبه دوم شده است. در همین راستا، هواوی با امتیاز 156 با گوشی P60 Pro خود بالاتر از دوربین آیفون 15 پرو مکس، بر تخت پادشاهی این تست تکیه زده است. البته که فعلاً سری Mate 60 این برند چینی مورد بررسی قرار نگرفته است.

امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس

چنانچه قصد مقایسه عملکرد آیفون 15 پرو مکس در زمینه دوربین را با نسل پیشین خودش یعنی آیفون 14 پرو مکس داشته باشیم، به‌نظر پیشرفت قابل‌توجهی انجام شده است. همانطور که در امتیازدهی دگزومارک مشخص است تا رتبه 12 خبری از نام سامسونگ، به‌عنوان رقیب دیرینه اپل نیست. پس همین نقطه‌ای است که می‌توان گفت اپل در بازار جهانی رقیب اصلی خود را حداقل از دید DxO شکست داده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید