0

الگوریتم فعالسازی ویندوز XP کرک شد؛ فعالسازی رایگان و بدون دردسر!

الگوریتم فعالسازی ویندوز XP کرک شد؛ فعالسازی رایگان و بدون دردسر!
بازدید 44


در یک اتفاق هیجان‌انگیز سرانجام پس از سال‌ها جدیدترین الگوریتم فعالسازی ویندوز XP ساخته شده که کاربر را از هرگونه کرک و مراحل پیچیده بی‌نیاز می‌کند.

برای مدت طولانی امکان کرک ویندوز XP فراهم نبود، اما حال با روشی جدید این امکان فراهم شده است. با اینکه ویندوز XP ورژن بسیار قدیمی شده این سیستم‌عامل محبوب است و دیگر کاربر جدید ندارد، بااین‌حال تعداد کامپیوترهای مختلفی که در سراسر دنیا هنوز با ویندوز XP فعال هستند، کم نبوده و در این زمینه امکان ارتقا به نسخه‌های جدید ویندوز هم وجود ندارد. به‌ همین دلیل وجود یک راه‌حل بی خطر جهت فعالسازی ویندوز XP بسیار مفید خواهد بود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: دومین آپدیت بزرگ ویندوز 11 منتشر شد [+فهرست تغییرات و نحوه دانلود و نصب]

ساخت الگوریتم فعالسازی ویندوز XP

به‌تازگی جزئیات فنی جدیدی منتشر شده که حاکی از موفقیت کرکرها در ساخت الگوریتم فعالسازی ویندوز XP به‌صورت تلفنی از طریق مایکروسافت با روش مهندسی معکوس است. نتیجه این تلاش‌ها یک برنامه به نام xp_activate32.exe بوده که بدون استفاده از هرگونه کرک، سرورهای مایکروسافت را شبیه‌سازی کرده و اقدام به فعالسازی ویندوز XP خواهد کرد.

الگوریتم فعالسازی ویندوز XP

این برنامه جدید به یاری کاربرانی خواهد آمد که به هر دلیلی مجبور به بهره‌گیری از Windows XP بوده بااین‌حال خاموش شدن سرورهای رسمی مایکروسافت آنها را با مشکل روبرو ساخته است. برنامه xp_activate32 تنها 18 کیلوبایت حجم داشته و با شبیه‌سازی سرویس فعال‌سازی تلفنی مایکروسافت، امکان اکتیو کردن ویندوز XP بدون نیاز به هر نوع کرک را فراهم می‌کند.

در این روش صرفاً لازم است تا کاربر شناسه نصب ویندوز xp_activate32 را در کادر برنامه وارد کند تا کد تایید یا همان کد فعالسازی منحصر به فرد Windows XP برای همان کامپیوتر تولید شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت الگوریتم فعالسازی ویندوز XP چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید