0

افکت‌های زیبایی به تماس‌های تصویری گوگل میت افزوده شد

افکت‌های زیبایی به تماس‌های تصویری گوگل میت افزوده شد
بازدید 43

[ad_1]

تماس‌های تصویری گوگل میت مزین به افکت‌های زیبایی شده است که استفاده از این سرویس تماس تصویری را کاربردی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از همیشه می‌کند.

درخواست‌های مکرر کاربران در نهایت باعث شد تا تماس‌های تصویری گوگل میت به افکت‌های زیبایی مجهز شود و کاربران در هنگام برقراری تماس بتوانند از آنها استفاده کنند و لحظاتی را سرگرم باشند. البته ویژگی مورد بحث هنوز منتشر نشده و طبق اعلام گوگل، این افکت‌ها از ماه آینده در دسترس برخی از کاربران نسخه پریمیوم قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تماس‌های تصویری گوگل میت به افکت‌های جذاب مجهز می‌‌شوند

همانطور که غول موتور جستجو در پست جدید Google Workspace توضیح می‌دهد، قابلیت زیباسازی چهره در حال حاضر برای کاربران منتخب در نسخه موبایل گوگل میت ارائه شده است و از 28 اکتبر (6 آبان) در دسترس حساب‌های باقی‌مانده قرار خواهد گرفت. گوگل همچنین قصد دارد «تا پایان سال 2023» این قابلیت را به نسخه وب Google Meet نیز اضافه کند.

ظاهراً دو حالت با این ویژگی ارائه می‌شوند که سطوح مختلفی از جمله صاف‌کردن رنگ چهره، روشن‌کردن زیر چشم و سفید‌کردن دندان‌ها را شامل می‌شود. حالت اول با نام Subtle همانطور که از نامش پیداست، تنظیمات آرایشی بسیار سبکی را شامل می‌شود و حالت Smoothing تغییر زیادی به چهره شما می‌دهد. گوگل توضیح می‌دهد که هر دو حالت باعث می‌شود تا ظاهر کاربران در طول تماس‌های ویدیویی خود اصلاح‌شده و زیباتر به نظر برسد.

این قابلیت در ابتدا به‌صورت پیش‌فرض خاموش خواهد بود (تصویر زیر) و باید از تنظیمات گوگل میت خود آن را فعال کنید. همچنین فقط کاربران دارای حساب‌های پریمیوم گوگل به آن دسترسی خواهند داشت، مانند حساب‌های تحصیلی (Education Plus) و کسب‌و‌کارها (Business Standard). بنابراین برای کاربران دارای حساب شخصی Google در دسترس نیست.

افکت‌های زیبایی به تماس‌های تصویری گوگل میت افزوده شد

در حال حاضر برنامه‌های مرتبط با ویدیو مانند تیک تاک و اینستاگرام فیلترهایی را برای زیباسازی چهره کاربران ارائه می‌کنند. همچنین برنامه‌های تماس ویدیویی رقیب مانند زوم (Zoom) و مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) نیز ویژگی‌های بسیار زیادی را به‌عنوان «زیبایی» به کاربران خود ارائه می‌کنند که پوست کاربر را تار می‌کند یا برخی افکت‌های مجازی را اعمال می‌کند.

با این وجود، این گزارش می‌تواند برای کاربرانی که از سرویس گوگل استفاده می‌کنند یا حتی افرادی که به‌هردلیلی دوست ندارند دوربین خود را روشن کنند، خبر خوبی باشد. اخیرا پشتیبانی از کیفیت 1080p نیز به گوگل میت اضافه شده بود.

ظاهراً این ویژگی در دسترس کاربران بسیار کمی قرار گرفته باشد، زیرا در حالی که گوگل آن را به‌طور رسمی معرفی کرده است اما هیچ یک از نشریات معتبر تاکنون در گزارش‌های خود تصویری منتشر نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزوده شدن افکت‌های جذاب به تماس‌های تصویری گوگل میت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید