0

افشای خیانت امیر تتلو به سحر قریشی با نیلی افشار [+عکس]

افشای خیانت امیر تتلو به سحر قریشی با نیلی افشار [+عکس]
بازدید 217


خیانت امیر تتلو به سحر قریشی با نیلی افشار در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

افشای رابطه امیر تتلو با نیلی افشار و خیانت به همسرش یعنی سحر قریشی واکنش های منفی کاربران اینستاگرام را به دنبال داشت. چندی پیش پویان مختاری با همسرش نیلی افشار دعوا کرد و در استوری اینستاگرامش اعلام کرد دیگه هر کاری کردم این رابطه درست نمیشه و بهتره از هم جدا بشیم، برای همین نیلی افشار هم که شروع به گریه کردن کرده بود و صحبت هایی در مورد همسرش کرده بود امیر تتلو نیز وارد ماجرا شده بود و یه جورایی از نیلی طرفداری کرده بود.

مستر بلیط

خیانت امیر تتلو به سحر قریشی با نیلی افشار [+عکس]

پویان که خیلی از این موضوع ناراحت شده بود در استوری های اینستاگرامش با امیر تتلو کل انداخت و یه سری مسائل را وسط کشید و تتلو را تهدید کرد که ساکت شود.

امیر تتلو و نیلی افشار دو شاخ مجازی اینستاگرام هستند؛ تتلو و نیلی افشار چندی قبل باهم ارتباط و رفت و آمد خانوادگی داشتند اما در آن زمان پویان مختاری از نیلی طلاق نگرفته بود و ارتباطشان در حد یک دوستی ساده بود.

نیلی افشار بعنوان یک منشی دکتر شروع کرد تا اینکه با مهاجرت به ترکیه بعنوان یک رقصنده شناخته شد سپس از طریق مافیای سایت های شرطبندی به معروفیت رسید. نیلی افشار متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۷۳ در کرج چهره اینستاگرامی است.

پس از طلاق نیلی افشار از پویان مختاری اما اخبار مختلفی به گوش رسید حاکی از اینکه این چهره جنجالی اینستاگرام با خواننده ایرانی مقیم ترکیه وارد رابطه شده، آن هم درست زمانی که رابطه عاشقانه امیر تتلو و سحر قریشی به عنوان همسرش شکل گرفته است.

بر اساس شنیده ها امیر تتلو و نیلی افشار حتی قرار است کار مشترکی نیز انجام دهند؛ به این صورت که تتلو اینبار سکان هدایت حاشیه های فضای مجازی را بدست بگیرد و با این خانم آهنگ مشترکی را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید:

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید