0

افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها

افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها
بازدید 78

[ad_1]

گروه‌های هکری دست از سر کمپانی‌های بزرگ برنمی‌دارند، افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها در کشور هند یکی از خرابکاری‌های جدید این افراد است.

شعبه هند شرکت تویوتا اخیراً گزارشی مبنی بر افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها که شامل اطلاعات خصوصی مشتریان این شرکت است، منتشر کرده و نسبت به اقدامات لازم در جهت تامین امنیت در این زمینه هشدار‌هایی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی هکرهای ارز دیجیتال در سال 2022 ؛‌ سرقت 3 میلیارد دلار رمزارز!

جزئیاتی از افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها

به گزارش رویترز، در ماه اکتبر (مهر ماه) سال 2022 همچنین خبرهایی از افشای داده‌های خصوصی مشتریان تویوتا در اینترنت معادل چیزی در حدود 296 هزار نفر در اقصاء نقاط جهان منتشر شده بود. به هر حال با وقوع دوباره این اتفاق در کشور هند، تویوتا در جهت آگاه‌سازی مقامات مسئول شعبه خود در این کشور، نسبت به حمله هکری و سرقت اطلاعات خصوصی کاربران اطلاع‌رسانی کرده است.

البته هنوز از میزان عملیات اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی این شرکت ژاپنی در هند خبری در دست نیست. بنابراین جهت حل این شکاف امنیتی و پرداخت خسارت به مشتریان تویوتا در هند جزئیاتی از برنامه‌های این شرکت مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که شرکت تویوتا در هند فعالیت خود را با همکاری شرکت کرلوسکار آغاز کرده و این همکار نیز افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها در فضای مجازی را تایید کرده است. اما تا زمان انتشار این خبر هنوز از میزان حجم اطلاعات درز پیدا کرده و تعداد کاربران قربانی این عمل اطلاعات بیشتری در دست نداریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشای اطلاعات مشتریان تویوتا توسط هکرها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید