0

افشاگر معروف تاریخ رونمایی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 را اعلام کرد

افشاگر معروف تاریخ رونمایی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 را اعلام کرد
بازدید 135

[ad_1]

ایوان بلاس، افشاگر معروف، به تازگی تصویری را منتشر کرده است که تاریخ عرضه و رونمایی از گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 را نشان می‌دهد.

بر طبق تصاویری که توسط ایوان بلاس (Evan Blass) منتشر شده است تاریخ عرضه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 سامسونگ مشخص شده است. این اطلاعات با افشای قبلی که توسط یوتیوبری به نام جون پروسر (Jon Prosser) انجام شده بود مطابقت دارد.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

همان گونه که می‌دانید معمولا سامسونگ جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را در این ماه از سال عرضه می‌کند. در گذشته نیز گلکسی Z Fold 2 و Z Fold 3 در ماه آگوست عرضه شدند. اکنون نیز ادعاهای جدید نشان می‌دهند که تاریخ عرضه گوشی‌های تاشوی جدید این شرکت مشابه نسل‌های قبلی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

افشای تاریخ رونمایی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4

همان طور که گفته شد افشاگر معروف و قدیمی، ایوان بلاس، تصویری را منتشر کرده است که به رویداد رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی Z Fold 4 و  Z Flip 4 در 10 آگوست اشاره می‌کند. بلاس در توییت دیگری اضافه کرد که نام این رویداد ” Unfold Your World ” است.

گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4

این اولین باری نیست که خبرهایی درباره رویدادی در 10 آگوست می‌شنویم. پیش از این نیز یوتیوبر معروف Jon Prosser، اوایل ماه گذشته برای اولین بار به این تاریخ اشاره کرد. پروسر اضافه کرده که فروش این دستگاه‌ها از 26 آگوست آغاز خواهد شد. با این تفاسیر، تاریخ رونمایی 10 آگوست کاملاً قطعی و تضمین شده به نظر می‌رسد.

افرادی که از این گوشی‌ها انتظار ارتقا و تغییر بزرگی دارند ممکن است با رونمایی از آن‌ها کمی ناامید شوند، با این حال انتظار می‌رود که این دو دستگاه به دلیل اینکه از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برند، عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته باشند. همچنین به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 4 باتری بزرگتری (3700 میلی آمپر ساعت) نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد و گلکسی زد فولد 4 برای اولین بار در سری فولد با 128 گیگابایت ظرفیت عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشای تاریخ رونمایی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: androidauthority

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید