0

افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S [+جدول مقایسه قیمت]

افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S [+جدول مقایسه قیمت]
بازدید 172

[ad_1]

جدیدترین گزارش‌ها از افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S خبر می‌دهند و شیب صعودی قیمت هایما نشان از بی‌ثباتی بازار خودرو در کشور دارد.

افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S در قیمت جدید محصولات شرکت ایرانخودرونشان از عدم ثبات در بازار خودرو کشور دارد. هایما S8 یکی از خودروهای شاسی‌بلند محبوب در بازار کشور و یکی از گران‌ترین‌های این بازار محسوب می‌شود. شرکت خودروسازی ایرانخودرو برای این خودرو گران‌قیمت، سنگ تمام گذاشته و قیمت آن را چنان بالا برده است که کسی نتواند حتی نگاه چپ به آن بیندازد.

کریپتال گلوبال

افزایش قیمت خودرو در اردیبهشت‌ماه 1402 نیز روند صعودی به خود دیده است و با توجه به این قیمت‌ها، دیگر کسی نمی‌تواند به‌راحتی مالک خودرو شود.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات بهمن دیزل اردیبهشت 1402 [+جدول]

افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S کام مردم را تلخ کرد

پس از افزایش قیمت‌هایی که برای محصولات تولید داخل ایران خودرو مانند انواع پژوها، سمند، دنا و تارا رخ داد، این بار نوبت به بهترین مونتاژی ایران خودرو یعنی هایما ۸S رسید.

در جدیدترین خبری که از ایران خودرو به دست رسیده، مشخص شده که این شرکت قرار است هایما ۸S را از این به بعد حدود ۵۰۰ میلیون گران‌تر و با قیمت ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون به فروش برساند.

هایما ۸S اولین‌بار با قیمت ۹۳۴ میلیون به فروش رسید، اما مدتی بعد، در ابتدای سال ۱۴۰۲، ۱۱۳ میلیون از طرف کارخانه گران‌تر شد و قیمت کارخانه‌اش ۱ میلیارد و ۴۷ میلیون شد. اکنون افزایش ۵۰۳ میلیونی برای این خودرو در نظر گرفته شده و قرار است از این پس، ایران خودرو، هایما ۸S را با ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون بفروشد.

افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S کام مردم را تلخ کرد

اکنون منتظریم ببینیم ایران خودرو در توجیه این افزایش قیمت شدیدی که برای پرحاشیه‌ترین محصولش، هایما ۸S، اعمال کرده است چه پاسخی می‌دهد و چه دلیلی برای یک‌و‌نیم برابر شدنش خواهد آورد. لازم به ذکر است طبق گفته‌های شورای رقابت، خودروهای مونتاژی چینی نه تنها امسال گران نمی‌شدند، بلکه در برخی موارد می‌بایست شاهد کاهش قیمت هم می‌بودیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش 500 میلیونی قیمت هایما 8S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید