0

افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول در 23 استان کشور تایید شد

افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول در 23 استان کشور تایید شد
بازدید 185

[ad_1]

طرح افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول به زودی اجرا می‌شود. این دو اپراتور به زودی شاهد ارتقای باند فرکانسی خود به 20 مگاهرتز هستند.

طرح افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول با موافقت کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، به زودی اجرایی می‌شود. این دو اپراتور هم‌اکنون 15 مگاهرتز از باند فرکانسی 2600 مگاهرتزی را در اختیار دارند و درصدد ارائه هرچه بهتر خدمات خود به مشترکین و با سرعت بالاتر هستند. از همین‌ رو آنها درخواست افزایش پهنای باند خود را دادند که کمیسیون تنظیم مقررات با ارتقا پهنای باند به عدد 20 مگاهرتز موافقت کرد.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: تعدیل نیروی گسترده شرکت‌ها در نتیجه فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی

افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول

مصوبه ۳۴۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد رگولاتوری در ازای دریافت ۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از هر اپراتور دو تکه پنج مگاهرتزی از فرکانس ۲۶۰۰ مگاهرتز را در اختیار همراه اول و ایرانسل قرار می‌دهد. این تکه باندهای جدید برای ۲۳ استان هستند و کل کشور را شامل نمی‌شوند.

افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول

در این مصوبه آمده است، همراه اول و ایرانسل هم‌اکنون دو تکه ۱۵ مگاهرتزی از باند فرکانسی ۲۶۰۰ مگاهرتز را در اختیار دارند و با موافقت رگولاتوری این تکه‌ها به ۲۰ مگاهرتز افزایش می‌یابند.

استان‌هایی که پهنای باند اپراتورهای همراه در آنها افزایش می‌یابد عبارت‌اند از: «آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش پهنای باند فرکانسی ایرانسل و همراه اول چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید