0

افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت غیرقانونی است!

افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت غیرقانونی است!
بازدید 143


سازمان بازرسی کل کشور تیر خلاص را بر پیکر مخابرات زد. این سازمان در خصوص افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت بیانیه‌ای مهم صادر کرد.

سازمان بازرسی کل کشور با صدور یک نامه به وزیر ارتباطات، افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت را یک کار غیر قانونی توصیف کرد. بر اساس این نامه، وزیر ارتباطات مکلف شده است تا تنها طی 5 روز تمام ابهامات راجع‌ به این مسئله را حل و فصل کند اما تاکنون خبری از انجام این کار توسط وزارت ارتباطات به دست نرسیده است. لازم به ذکر است که این نامه در تاریخ 23 آذر جهت اقدام برای وزارت ارتباطات ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: ساخت بالن‌های فضایی توسط ایران برای توسعه خدمات مخابراتی!

افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت منع قانونی دارد

پس از اینکه کمیسیون تنظیم مقررات طی مصوبه ۳۳۸ اجازه دریافت حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت را برای مخابرات صادر کرد، حال سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به وزیر ارتباطات، این مصوبه را بدون رعایت ملاحظات قانونی دانسته است.

در این نامه که تاریخ آن مربوط به ۲۳ آذر ۱۴۰۱ است به وزیر ارتباطات 5 روز فرصت داده شده است تا «اقدامات لازم» را در این زمینه انجام دهد اما مشخص نیست طی این مهلت، وزارت ارتباطات پاسخی به نامه مزبور داده است یا خیر.

افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت منع قانونی دارد

همچنین طبق بخش‌هایی دیگر از این نامه، سازمان بازرسی کل کشور در چند مقطع دیگر در مهرماه نامه‌هایی به وزارت ارتباطات ارسال کرده و غیرقانونی بودن افزایش حداقل حق اشتراک تلفن ثابت شرکت مخابرات را متذکر شده بود.

پیش از این نیز شورای رقابت، شرکت مخابرات را به رویه ضدرقابتی محکوم کرده و اعلام کرده بود مخابرات در صورت استقرار نظام حسابداری بهای تمام‌شده می‌تواند هزینه مذکور را به قبوض تلفن ثابت اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید