0

افتتاحیه الکامپ 1402 به علت قطع مکرر برق ناتمام ماند!

افتتاحیه الکامپ 1402 به علت قطع مکرر برق ناتمام ماند!
بازدید 86


مراسم افتتاحیه الکامپ 1402 به‌دلیل قطعی مکرر برق در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ناتمام ماند.

امروز 4 تیرماه 1402، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس‌از 4 سال وقفه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی دوباره از سر گرفته شد. این نمایشکاه با حضور مسئولین عالی‌رتبه کشور از جمله وزیر ارتباطات، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و چندی دیگر از مسئولین کشور رسماً آغاز شد.

اما یک بی‌تدبیری از سوی مسئولین برگزاری این نمایشگاه، منجربه به بروز یک اتفاق و یک آبروریزی دیگر برای ایران شد. در جریان مراسم افتتاحیه الکامپ 1402، قطعی‌های پی‌درپی برق‌ سالن مراسم باعث شد مراسم ناتمام باقی بماند.

بیشتر بخوانید: بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کرد

افتتاحیه الکامپ 1402 با قطعی‌های برق ناتمام ماند

مراسم افتتاحیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور جمعی از مقامات دولتی، نمایندگان مجلس و فعالان بخش خصوصی صبح امروز (4 تیر) آغاز به کار کرد.

در یکی از بخش‌های ابتدایی افتتاحیه در حین سخنرانی رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، دوبار برق سالن رفت. این مراسم در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده است.

افتتاحیه الکامپ 1402 با قطعی‌های برق ناتمام ماند

بعد از اتمام اجباری سخنرانی خیاطیان، قرار بود رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سخنرانی کند که برای بار سوم برق قطع شد.

پس از تکرار مکرر این اتفاق، مراسم افتتاحیه الکامپ 1402 عملاً به تعطیلی کشانده شد و حاضران سالن برگزار مراسم را ترک کردند. بدین ترتیب مراسم به حالت تعلیق درآمده و متوقف شده است و مشخص نیست که ادامه خواهد یافت یا خیر.

الکامپ (ELECOMP)، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران و در راستای نمایش دستاوردهای توسعه الکترونیک و رایانه ایران و سایر کشورهای جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قطعی مکرر برق در مراسم افتتاحیه الکامپ 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید