0

اعطای گواهی حامل سبز DHL به پیمانکاران

اعطای گواهی حامل سبز DHL به پیمانکاران
بازدید 235

[ad_1]

کمپانی DHL اعلام کرده که برای شناسایی پیمانکاران فرعی بریتانیا که به صنعت لجستیک با پایداری محیط زیست کمک می‌کنند و به سرمایه گذاری در فناوری‌های سبز علاقه دارند، گواهی حامل سبز ارائه می‌دهد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از parcelandpostaltechnologyinternational، گروه  DHL در حال ارائه گواهینامه جهانی DHL Green Carrier برای پاداش دادن به پیمانکاران حمل و نقل جاده ای به منظور تلاش های آنها برای پایدارتر شدن محیط زیست و کاهش انتشار کربن است.

این کمپانی مشتریان خود را از این منظر که آیا استراتژی زیست محیطی دارند و برمیزان تولیدکربن خود نظارت می‌کنند؛ ارزیابی می‌کند. علاوه بر این، از فناوری‌های اساسی مانند لاستیک‌های با مقاومت غلتشی کم، پیشرفت‌های آیرودینامیکی و فناوری‌های سبز مانند سوخت‌های پایدار و پیشرانه‌های جایگزین استفاده خواهد کرد.

در این بررسی یکی از چهار سطح گواهینامه – “معتبر”، “خوب”، “عالی” و “ممتاز” اعطا خواهد شد. این دسته بندی به گونه‌ای طراحی شده است که DHL و مشتریان آن را قادر می‌سازد تا خدمات سبزتر را انتخاب کنند.

گواهی حامل سبز از طریق پیمانکار اصلی DHL در بریتانیا، DigiHaul، که شبکه‌ای از 750 شرکت مخابراتی را به نمایندگی از DHL مدیریت می‌کند، ارائه می‌شود. DigiHaul دارای قابلیت‌های جمع آوری و پردازش داده‌ها برای مدیریت و صدور گواهینامه، و همچنین ایجاد روابط قوی در صنعت برای تشویق بیشتر کمپانی‌ها است.

این ابتکار بخشی از برنامه DHL برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به کمتر از 29,000,000 تن تا سال 2030 و صفر شدن خالص تا سال 2050 است.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید