0

اعطای مدال آزادی به استیو جابز توسط رئیس جمهور آمریکا

اعطای مدال آزادی به استیو جابز توسط رئیس جمهور آمریکا
بازدید 171


لیست افراد متسحق مدال آزادی منتشر شد و طبق این لیست، هفته‌ی آینده شاهد اعطای مدال آزادی به استیو جابز توسط رئیس جمهور آمریکا جو بایدن خواهیم بود.

طبق گفته‌ی کاخ سفید، نشان مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا، با ارزش‌ترین و بالاترین نشان افتخار غیرنظامی این کشور است. این مدال به افرادی تعلق می‌گیرد که دستاوردهای مثال زدنی و ارزشمندی در زمینه‌های مختلف از جمله بهبود رفاه، ارزش‌ها، امنیت کشور آمریکا، صلح جهانی و سایر تلاش‌های مهم اجتماعی، به صورت خصوصی یا غیرخصوصی داشته‌ باشند.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: اپل نمایشگر OLED تاشو را برای آیفون و آیپد توسعه می‌دهد

اعطای مدال آزادی به استیو جابز بعد از فوت

به تازگی لیست نام افرادی که مستحق دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری هستند، توسط دولت جو بایدن رئیس جمهور کنونی ایالات متحده  اعلام شده است.

این نشان تنها شامل افراد زنده نیست و جالب است بدانید در میان این لیست، نام یکی از بنیان‌گذاران اپل یعنی استیو جابز چشم می‌خورد. در لیست منتشر شده توسط دولت بایدن، نام 17 دریافت کننده وجود دارد و این نشان در تاریخ 7 جولای یعنی حدود یک هفته‌ی دیگر به افراد مشمول اهدا می‌گردد.

استیو جابز تنها کسی نیست که پس از مرگش این نشان را دریافت می‌کند، افراد دیگری نیز در این لیست قرار دارند که پس از مرگشان مدال آزادی به آن‌ها تعلق گرفته است.

اعطای مدال آزادی به استیو جابز بعد از وفات!

آنطور که اعلام شده است، اعطای مدال آزادی به استیو جابز، به دلایل مختلفی از جمله تغییر شیوه‌ی ارتباطات جهانی و همچنین تحول در صنایع کامپیوتر، موسیقی، فیلم و صنایع تکنولوژی‌های بی‌سیم صورت می‌گیرد. کاخ سفید بیانیه‌ای درباره‌ی این افراد صادر کرده و در این بیانیه قسمتی به استیو جابز تعلق دارد:

استیو جابز (متوفی در سال 2011) یکی از بنیان‌گذاران، مدیراجرایی و رئیس شرکت اپل و همچنین CEO کمپانی پیکسار نیز بوده است. وی نقش مهم و پررنگی در شرکت والت دیزنی اجرا کرد و در سایه‌ی بینش، تخیل و خلاقیت او اختراعاتی به عمل آمد که منجر به تغییر شیوه ارتباطات جهانی شد و همچنان نیز این تحول ادامه دارد. نقش او همچنین در تحول صنایع کامپیوتر، موسیقی، فیلم و فناوری‌های وایرلس غیر قابل انکار است.

این مرد بزرگ در تاریخ 5 اکتبر 2011، پس از مبارزه با بیماری سرطان لوزالمعده درگذشت. جالب است بدانید اعطای مدال آزادی توسط رئیس جمهور آمریکا پس از مرگ افراد اتفاقی معمول نیست اما پیش از این نیز سابقه داشته است. امسال علاوه بر استیو جابز، این مدال به ستاره‌های دیگری همچون دنزل واشینگتن بازیگر سینما، Simone Biles یکی از برترین ژیمناستیک کاران آمریکا و جهان و Megan Rapinoe فوتبالیست آمریکایی نیز تعلق خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که چه کسی به برای دریافت جایزه‌ی استیو جابز، در جایگاه او حاضر خواهد بود. در رسانه‌ها و از نظر کاربران انتظار می‌رود این شخص کسی نباشد جز Laurene Powell-Jobs، همسر استیو جابز.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعطای مدال آزادی به استیو جابز چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید