0

اطلاعات و مشخصات باتری پیکسل واچ فاش شد

اطلاعات و مشخصات باتری پیکسل واچ فاش شد
بازدید 78

[ad_1]

مشخصات پیکسل واچ ممکن است هیجان‌انگیز باشد و با یک ساعت هوشمند قدرتمند مواجه باشیم، اما عمر باتری پیکسل واچ احتمالا آنچنان هیجان‌انگیز نباشد.

در کنفرانس سالانه Google I/O 2022، گوگل همه محصولات سخت افزاری خود را برای ادامه سال و حتی یک مورد مربوط به سال آینده را به نمایش گذاشت. در حالی که برخی از آن‌ها، یعنی پیکسل 6a و پیکسل بادز پرو، در حال حاضر عرضه شده‌اند و در دست مشتریان هستند، سایر محصولات هنوز در انتظار هستند.

آبان تتر

در میان آن‌ها، پیکسل واچ را داریم که انتظار می‌رود پاییز امسال در کنار پیکسل 7 و 7 پرو عرضه شود. در انتظار رونمایی کامل، جزئیاتی در مورد اینکه مشخصات پیکسل واچ چگونه خواهد بود، به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین ساعت های هوشمند 2022

عمر باتری پیکسل واچ

اولین بار 9to5Google مدعی شد که که پیکسل واچ با یکپارچه‌سازی فیت‌بیت عرضه می شود. آن‌ها که با سرنخ‌های جدیدی روبرو شده بودند، یک یا دو چیز را در مورد Pixel Watch به ما انتقال می‌دهند.

اول اینکه، یک قابلیت وجود دارد که به شما یادآوری می کند ساعت خود را قبل از خواب شارژ کنید. مورد دیگری نیز وجود دارد که به کاربران یادآوری می‌کند که حداقل 30 درصد شارژ قبل از خواب نیاز دارند تا بتوانند یک شب خواب کامل را ردیابی کنند.

طبق نتایج 9to5، اگر یک شب کامل خواب را 8 ساعت تعریف کنیم، به این معنی است که 30٪ در آن دوره تقریبی 8 ساعته صرف شده است، و از روی شواهد و قرائن؛ مشخص می‌شود که ساعت هوشمند گوگل در حالت شارژ کامل به ما 24 ساعت برای استفاده زمان می‌دهد. ما می‌دانیم که این یک نوع تخمین کشش باتری است، اما با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد که می‌گویند پیکسل واچ تا 24 ساعت عمر باتری دارد.

باتری پیکسل واچ
عمر باتری پیکسل واچ

عمر باتری 24 ساعته برای یک ساعت هوشمند بد نیست، اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که چه زمانی در روز باید آن را پر کنید. با این حال، ما احساس می‌کنیم که می‌توانست بهتر باشد خصوصا در قیاس با رقبا. برای مثال گلکسی واچ 4 در 40 ساعت به خوبی دوام می‌آورد، در حالی‌که گلکسی واچ 5 که اخیراً معرفی شده به لطف باتری‌های بزرگ‌تر دوام بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص باتری پیکسل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidpolice

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید