0

اطلاعات قابلیت نوت پد ویندوز 11 فاش شد

اطلاعات قابلیت نوت پد ویندوز 11 فاش شد
بازدید 165


قابلیت نوت پد ویندوز 11 توسط یکی از کارمندان مایکروسافت فاش شد. او با انتشار یک اسکرین‌شات از این ویژگی پرده برداشته است.

ویژگی نوت پد ویندوز 11 توسط یکی از کارمندان غول فناوری ساکن ردموند فاش شد. طبق این اسکرین شات، زین‌پس در مایکروسافت نوت پد می‌توانید همانند چیزی که در فایل اکسپلورر و مرورگرهای اینترنت دیده‌اید تب‌های مختلف باز کنید و روی هرکدام عملیات خاص خود را نهایی کنید. البته هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق انتشار ویژگی نوت پد ویندوز 11 وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:‌ تجهیز ویندوز 11 به ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش در آینده نزدیک

قابلیت نوت پد ویندوز 11 به زودی از راه می‌رسد

به گزارش نئو وین، مایکروسافت مشغول توسعه ویژگی‌های جدید برای ویندوز ۱۱ و همچنین برنامه‌های مختلف آن است. اکنون طبق اطلاعاتی که یکی از کارمندان شرکت فاش کرده، به نظر می‌رسد یکی از اپ‌هایی که در این فرآیند تغییر می‌کند «نوت پد» است که احتمالا از تب‌های مختلفی پشتیبانی خواهد کرد.

ویژگی نوت پد ویندوز 11 به زودی از راه می‌رسد

تب‌های مختلف در نوت پد مانند تب‌های مختلف در Files Explorer و مرورگرهای وب عمل می‌کنند. به عبارت دیگر نیازی نیست کاربر برای چند فولدر مختلف، پنجره‌های متعددی باز کند. تمام آنها را می‌توان در یک پنجره اما با تب‌های مختلف باز کرد. اگر قابلیت تب در نوت پد ارائه شود، احتمالا جذاب‌ترین ویژگی برای ویندوز ۱۱ خواهد بود. آخرین باری که اخباری درباره تغییرات مرتبط با این اپ منتشر شد، زمانی بود که مایکروسافت اپ نوت‌ پد را برای کاربران ویندوز ۱۱ دوباره طراحی کرد.

تصاویری از نوت ‌پد همراه تب‌های مختلف منتشر شده که در آن پیامی به کاربران هشدار داده از صفحه مذکور اسکرین‌شات نگیرند. با وجود هشدار مایکروسافت، قبل از اینکه منتشر‌کننده عکس بتواند آن را حذف کند، اسکرین‌شات مذکور در توییتر به‌طور گسترده منتشر شد. البته در این اسکرین‌شات هیچ اطلاعاتی درباره اینکه این ویژگی چه زمان عرضه می‌شود، وجود ندارد. احتمال دارد مایکروسافت مشغول بررسی قابلیت‌های جدید در نوت پد در ویندوز ۱۱ باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص قابلیت نوت پد ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید