0

اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ ؛ شرایط نمایش تبلیغات در بینگ جدید چیست؟

اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ ؛ شرایط نمایش تبلیغات در بینگ جدید چیست؟
بازدید 40


اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ شیوه جدید کسب درآمد شرکت مایکروسافت برای خود و معرفی کسب‌وکار دیگران بر بستر این چت‌بات است.

اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ توسط «یوسف مهدی»، معاون سازمانی مایکروسافت تأیید شد. وی عنوان کرد که این شرکت مشغول آزمایش انواع تبلیغات با روش‌های گوناگون به صفحه چت‌بات بینگ است. این تبلیغات مانند نتایج جست‌وجو در صفحه موتور جست‌وجو است و مایکروسافت می‌خواهد درآمد حاصل از آن را با منابعی که در چت‌بات معرفی می‌شوند، تقسیم کند.

بیشتر بخوانید: گوگل تکذیب کرد: چت بات Bard با داده‌های ChatGPT آموزش ندیده است

اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ تأیید شد

«یوسف مهدی»، معاون سازمانی مایکروسافت در مطلبی در وبلاگ این شرکت نوشت که آن‌ها مشغول ارزیابی شیوه‌های افزودن تبلیغات به تجربه چت با بینگ هستند تا بخشی از این درآمد را با سایت‌هایی که محتواهایشان در پاسخ‌ها ارائه می‌شود، به‌اشتراک بگذارند.

از سوی دیگر «کیتلین رولستون»، مدیر ارتباطات مایکروسافت در گفت‌وگو با خبرگزاری ورج تأیید کرد:

بله، تبلیغات در بینگ جدید، به‌خصوص در بخش چت، نمایش داده خواهد شد (همان‌طور که در نتایج جستجوی سنتی نمایش داده می‌شد). از آن‌جایی که بینگ جدید در حالت پیش‌نمایش قرار دارد، ممکن است تفاوت‌هایی در شیوه نمایش این تبلیغات وجود داشته باشد. ما در حال ارزیابی فرصت‌های تازه برای ایجاد تجربه‌های تبلیغاتی جدید هستیم و در طول زمان اطلاعات بیشتری را به‌اشتراک می‌گذاریم.

اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ تأیید شد
اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ

شرایط نمایش تبلیغات در بینگ جدید چیست؟

مایکروسافت ظاهراً چند وقتی است که روی نمایش تبلیغات در بینگ چت کار می‌کند. در گزارش‌ها آمده بود که این شرکت این موضوع را با آژانس‌های تبلیغاتی هم مطرح کرده است. اگر می‌خواهید نمونه‌ای از تبلیغات احتمالی را ببینید، می‌توانید مثال بالا را در نظر بگیرید که توسط Debarghya Das در توییتر طراحی شده است. این تبلیغ در داخل نوشته‌ها قرار می‌گیرد و از طریق علامت کوچک Ad به اطلاع کاربر می‌رسد.

اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ تأیید شد

بااین‌وجود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم تفاوت‌های شیوه نمایش تبلیغات که رولستون به آن اشاره کرده است، شامل چه حالت‌هایی خواهد بود. از سوی دیگر، هنوز مشخص نیست که چه مقدار تبلیغات در چت‌ها نشان داده خواهد شد و مایکروسافت چگونه تصمیم می‌گیرد که در پاسخ به برخی سؤالات تبلیغ نشان دهد و در پاسخ به بقیه سؤالات اثری از تبلیغ دیده نشود.

نکته مهمی که این خبر برای ما به‌همراه دارد این است که اگر قبلاً درباره صحت پاسخ سؤالات شک و تردید داشتیم، به‌زودی باید حواس خود را جمع‌تر کنیم تا فریب تبلیغات را نخوریم.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره اضافه شدن تبلیغات به چت بات بینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید