0

اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی ؛ پلتفرم ایلان ماسک برای هیچکس رایگان نیست!

اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی ؛ پلتفرم ایلان ماسک برای هیچکس رایگان نیست!
بازدید 51

[ad_1]

ایلان ماسک از دریافت اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی خبر داد. ظاهراً دیگر شبکه اجتماعی ثروتمندترین فرد جهان برای هیچ‌کس رایگان نخواهد بود.

می‌شود گفت دیگر به ایلان ماسک و سیاست‌های اعجاب‌انگیز او در مدیریت شبکه اجتماعی ایکس عادت کرده‌ایم. ظاهراً این ثروتمند مشهور قصد ندارد روز خود را به دور از هیجان آغاز کند و اولین وسیله بازی وی نیز ایکس مادرمرده است که هر دم زیر و رو می‌شود.

پیش‌تر این کارآفرین موفق آمریکایی تصمیم گرفت برای حذف تبلیغات پلتفرم خود از کاربران پول دریافت کند. اما حالا خبر رسیده که نیوزیلند و فیلیپین با اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی مواجه شده‌اند که ظاهراً ایلان ماسک ترتیب آن را داده و مدعی شده که برای جلوگیری از فعالیت‌ ربات‌ها، همه کاربران معمولی نیز باید سالانه یک دلار برای فعالیت در ایکس بپردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی

کاربران نیوزلند و فیلیپین برای عضویت در ایکس که قبلاً‌ با نام توییتر شناخته می‌شد، باید سالانه یک دلار پرداخت کنند؛ به‌ بیان دیگر پلتفرم اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک دیگر رایگان نیست. این شرکت اخیراً امکان حذف تبلیغات با اشتراک پولی را نیز ارائه داده بود.

ایکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سرویس اشتراکی بخشی از برنامه‌ به‌اصلاح Not A Bot است که فعلاً از دو کشور نیوزلند و فیلیپین آغاز شده و هدف از اقدام مذکور، تقویت تلاش‌ها برای کاهش هرزنامه، دستکاری پلتفرم و فعالیت ربات‌ها است. نکته‌ دیگر اینکه کاربران جدید در این دو کشور باید حساب خود را با شماره تلفن، تأیید کنند.

اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی

بیانیه‌ ایکس توضیح نمی‌دهد چرا اشتراک یک دلاری فقط برای کاربران جدیدی درنظر گرفته شده که ازطریق وب‌سایت به این پلتفرم می‌پیوندند و درواقع این طرح برای ثبت‌نام ازطریق برنامه‌های گوشی هوشمند درنظر گرفته نشده است. ظاهراً فعالیت ربات‌ها در ایکس بیشتر از نیوزلند و فیلیپین بوده و ایجاد حساب‌های جعلی ازطریق وب‌سایت بسیار آسان‌تر است. براساس اعلام این شرکت، کاربران جدیدی که از اشتراک منصرف می‌شوند، فقط می‌توانند پست‌های دیگران را بخوانند یا ویدیوها را تماشا کنند.

شرایط و ضوابط Not A Bot به‌طور گیج‌کننده‌ای نشان می‌دهد افراد همچنان امکان ثبت‌نام رایگان ازطریق اپلیکیشن اندروید و iOS را دارند.

همان‌طور که ورج اشاره می‌کند، برنامه‌ جدید ایکس برای اشتراک یک دلار در سال، جدا از اشتراک ۸ دلاری این پلتفرم است. البته تخمین زده می‌شود درصد بسیار کمی از کاربران برای ثبت‌نام در ایکس پول پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دریافت اشتراک یک دلاری ایکس برای کاربران معمولی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید