0

اشتباه توئیتر در تعلیق حساب‌های کاربری

اشتباه توئیتر در تعلیق حساب‌های کاربری
بازدید 189


توئیتر اعلام کرد به اشتباه برخی از حساب‌های شبکه خود را به دلیل ایجاد گزارش‌های ساختگی در خط مشی جدید، به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از cnet، به گزارش واشنگتن پست، برخی از فعالان راستگرای افراطی از خط مشی ممنوعیت اشتراک گذاری رسانه‌های خصوصی افراد، سوء استفاده کردند و با اعلام گزارش‌های ساختگی و هماهنگ باعث شدند حساب برخی کاربران به حالت تعلیق دربیاید.

توئیتر اعلام کرد که به اشتباه حساب‌های کاربری خود را تعلیق کرده است؛ این اشتباه به دلیل مجموعه‌ای از گزارش‌های هماهنگ و مخرب بر اساس خط‌ مشی جدید است.

به گزارش روز جمعه واشنگتن پست، این گزارش‌های هماهنگ شده در توئیتر، محققان و روزنامه نگاران ضد افراط گرایی را مورد هدف قرار دادند.

اوایل این هفته، توئیتر خط مشی جدیدی در بخش اطلاعات خصوصی ارائه کرد تا اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی را بدون رضایت ممنوع کند.

توئیتر اعلام کرد با اجرای سیاست جدید، تعداد قابل توجهی از گزارش‌های هماهنگ و مخرب اعلام شد و متأسفانه تیم‌های اجرایی چندین خطا مرتکب شدند و تعدادی از این حساب‌های مورد هدف قرار گرفته را تعلیق کردند.

اکنون این خطا اصلاح شده و توئیتر در حال بررسی دقیق‌تر مکانسیم این خط مشی جدید است.

به گزارش واشنگتن پست، بلافاصله پس از معرفی این خط مشی، گروهی از فعالان راستگرای افراطی و برتری گرایان سفیدپوست دست به کار شده و پیروان خود را ترغیب کردند تا گزارش‌هایی علیه برخی حساب‌ها اعلام کنند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید