0

اسپانیا به سومین مرکز ATM بیت کوین در جهان تبدیل شد!

اسپانیا به سومین مرکز ATM بیت کوین در جهان تبدیل شد!
بازدید 149


روز به روز به محبوبیت خودپردازهای رمزارزی افزوده می‌شود. اسپانیا با نصب 43 دستگاه در سال 2022، به سومین مرکز ATM بیت کوین در جهان تبدیل شد.

در حال حاضر 215 دستگاه خودپرداز رمزارزی در کشور اسپانیا فعال است. این موضوع باعث پیشی گرفتن اسپانیا از السالوادور می‌شود. السالوادور میزبان 212 دستگاه ATM بیت کوین است و هم اکنون جایگاه چهارم بزرگترین مراکز ATM بیت کوین در جهان را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

اسپانیا؛ سومین مرکز ATM بیت کوین در جهان

کشور اسپانیا پس از ایالات متحده و کانادا به سومین مرکز ATM بیت کوین در جهان تبدیل شد. این کشور در حال حاضر 3 دستگاه ATM بیت کوین بیشتر از السالوادور دارد. داده‌های CoinATMRadar نشان می‌دهد که اسپانیا نماینده 0.6 درصد از کل خودپردازهای رمزنگاری در جهان است.

طبق داده‌ها، اسپانیا بزرگترین مرکز ATM بیت کوین در اروپاست. 14.65 درصد از کل خودپردازهای بیت کوین قاره اروپا به این کشور تعلق دارد. پس از اسپانیا، کشور سوئیس (با 144 دستگاه خودپرداز)، لهستان (با 142 دستگاه خودپرداز) و رومانی (با 135 دستگاه خودپرداز) جایگاه‌های بعدی را در اختیار دارند.

اسپانیا در سال 2022 به تنهایی 43 دستگاه خودپرداز رمزنگاری را نصب کرده است. این کشور قصد دارد در سال 2022 بیش از 100 دستگاه ATM بیت کوین نصب کند. در صورتی که همه چیز طبق برنامه‌‌ریزی‌ها پیش برود، مجموع دستگاه‌های ATM اسپانیا به 300 می‌رسد.

آمار جهانی دستگاه‌های خودپرداز کریپتوکارنسی

مرکز ATM بیت کوین

شرکت خرده فروشی MediaMarkt به همراه Confinity و سایر شرکت‌های پیشرو در حوزه خودپردازها، دستگاه‌های ATM را در سراسر اتریش، آلمان، اسپانیا و یونان نصب کرده‌اند. میزان نصب خودپردازهای ارز دیجیتال در جهان از سپتامبر 2022 روند نزولی داشته است. محاسبات انجام شده بر اساس داده‌های 60 روز گذشته نشان می‌دهد که روزانه حدود هفت دستگاه خودپرداز رمزنگاری در سراسر جهان نصب می‌شود.

یونان ششمین مرکز ATM بیت کوین در جهان به شمار می‌رود. اپراتور خودپرداز بیت کوین Bcash جزئیاتی از میزان استفاده از دستگاه‌های ATM منتشر نمود.

دیمیتریوس تسنگالیدیس (Dimitrios Tsangalidis)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران BCash، در گفتگو با کوین تلگراف اعلام کرد که علی‌رغم نصب دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در نقاط مهم توریستی، استقبال بیشتری از این دستگاه‌ها در مرکز شهر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید