0

اسنپ و تپسی نقره داغ شدند؛ گزینه عجله دارم مصداق بارز گران فروشی است

اسنپ و تپسی نقره داغ شدند؛ گزینه عجله دارم مصداق بارز گران فروشی است
بازدید 9


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گزینه «عجله دارم» در پلتفرم های آنلاین اسنپ و تپسی را مصداق بارز گران فروشی دانست و به مدیران این برنامه ها تذکر جدی داد.

احتمالا شما هم در زمان استفاده از تاکسی های اینترنتی گزینه «عجله دارم» را انتخاب کرده اید تا سریع تر کارهای خود را انجام دهید، اما این کار نه تنها به نفعتان نبوده بلکه هزینه های شما را 20 تا 30 درصد افزایش هم داده است. اکنون سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به این مسئله اشاره کرد و گفت:« گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گران فروشی است.»

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 1403 اعلام شد؛ بهار 1403 با سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در این باره توضیح داد:«  مطابق مصوبه شورای هماهنگی چنانچه تخلف گران فروشی احراز شود ما می‌توانیم حکم به پلمپ دهیم.»

او اعلام کرد:« به تاکسی اینترنتی‌ها تذکر جدی می‌دهم که گزینه عجله دارم مصداق گران فروشی است و هیچ خدمات اضافه ای به کاربران داده نمی‌شود.»

وی افزود:« عمده تخلفات پرتکرار گران فروشی کم فروشی و تقلب است، گرچه ممکن است نوسان پیدا کند و کم و زیاد شود. آنچه تا الان پر تکرار بوده، گران فروشی بوده است.»

اسفنایی گفت:«  هر تخلفی در آخر سال و افزایش قیمت‌ها صورت بگیرد با آن برخورد می‌شود و در سال آینده افزایش قیمت نامتعارف نخواهیم داشت.»

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود:« اگر کسی این گزینه را انتخاب کند، او را زودتر به مقصد نمی‌رسانند بلکه همان مسیر همیشگی را می‌روند و خدمات اضافه‌ای به مردم نمی‌دهند.«عجله دارم» فقط گزینه‌ای است که فرد مبلغ بیشتری پرداخت کند و معمولاً متقاضی را در انتظار می‌گذارند و با این گزینه رقم را حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر می‌برند. این تخلف است.»

او به مدیران تاکسی های اینترنتی هشدارد داد:« به کسانی که تاکسی‌های اینترنتی را مدیریت می‌کنند تذکر جدی می‌دهم که این گزینه را حذف کنند.»

اسفنایی ادامه داد:«  مطابق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، چنانچه تخلف گران‌فروشی احراز شود، رئیس شعبه ما اجازه دارد که حکم به پلمپ واحد مربوطه بدهد یا بنری نصب کند که نشان دهد این واحد متخلف است و از ادامه خدمات آن جلوگیری شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گران فروشی اسنپ و تپسی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید