0

استیبل کوین پی پال رسما معرفی شد

استیبل کوین پی پال رسما معرفی شد
بازدید 41

[ad_1]

استیبل کوین پی پال رسما رونمایی شد. این پلتفرم که بر بستر بلاکچین اتریوم بوده و توسط شرکت Paxos صادر داده شده، معاملات رمزارزی را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.

استیبل کوین پی پال رسماً معرفی شد تا این شرکت نیز به دنیای رمزارزها وارد شده باشد. استیبل کوین درواقع یک توکن است که بر بستر بلاکچین اتریوم و توسط شرکت Paxos صادر شده است. گفتنی‌ست که هر استیبل کوین معادل یک دلار آمریکاست و می‌توان با آن کارهایی مانند پرداخت‌های آنلاین، خرید کالا و خدمات و یا انتقال وجه را انجام داد.

بیشتر بخوانید: رمزارز شبکه اجتماعی X یک دروغ بزرگ است، فریب نخورید!

استیبل کوین پی پال رسما معرفی شد

پی‌ پال چند سال قبل پشتیبانی از رمزارزها را برای همه‌ حساب‌های ایالات‌ متحده آغاز کرد. این شرکت اکنون استیبل کوین خود را معرفی کرد که هر واحد آن ارزشی معادل یک دلار آمریکا دارد. غول صنعت پرداخت آنلاین می‌گوید PayPal USD به‌طور ۱۰۰ درصد با سپرده‌های دلاری ایالات‌ متحده، اوراق کوتاه‌مدت خزانه‌ این کشور و معادل‌های نقدی مشابه پشتیبانی می‌شود.

پی‌ پال اولین‌ بار در ژانویه‌ سال ۲۰۲۲ تأیید کرد در حال اجرای آزمایش‌هایی برای راه‌اندازی استیبل کوین است و برخی توسعه‌دهندگان نیز کدهایی در برنامه‌های رسمی این شرکت کشف کردند که مهر تأیید دیگری بر معرفی رمزارز مذکور بود. در آن زمان گفته شد پی‌‌ پال با همکاری سازمان‌های تنظیم‌کننده‌، استیبل‌ کوین خود را راه‌اندازی خواهد کرد.

استیبل کوین پی پال رسما معرفی شد

پی‌ پال با انتشار اطلاعیه‌ای توضیح داد استیبل کوین این شرکت درواقع توکنی است که تحت بلاک چین اتریوم و از طرف شرکت Paxos صادر شده که تحت نظارت وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک قرار دارد. این شرکت همچنین مجوز BitLicense یا مجوز تجاری فعالیت‌های رمزارزی را در ژوئن ۲۰۲۲ از NYDFS دریافت کرد.

کاربران می‌توانند هر واحد استیبل کوین PYUSD را به‌ قیمت یک دلار آمریکا خرید و فروش کنند. علاوه‌براین، می‌توان از استیبل کوین مذکور برای پرداخت هزینه‌ها، خرید کالا و خدمات یا انتقال وجه به سایر کاربران استفاده کرد. از طرف دیگر امکان انتقال PayPal USD به کیف‌ پول‌ سازگار و همچنین تبدیل سایر رمزارزها به این استیبل کوین وجود دارد.

براساس گزارش رویترز، مقامات ایالات‌ متحده قبلاً جلوی تلاش‌های شرکت‌های بزرگ برای معرفی استیبل کوین‌ می‌گرفتند. به‌عنوان مثال، متا دو سال قبل سعی داشت استیبل کوینی به‌نام Diem معرفی کند اما پروژه‌ مذکور به‌دلیل نگرانی‌های سازمان‌های تنظیم‌کننده و احتمال استفاده از آن برای پولشویی و اهداف مخرب دیگر، پس‌ از تأخیرهای مکرر، به‌طور کامل لغو شد.

ایان کاتز، مدیرعامل Capital Alpha Partners در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد PayPal USD می‌تواند به‌زودی توجه فدرال رزرو و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده را به‌ خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از استیبل کوین پی پال چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید