0

استفاده از NFT های نسل بعدی در گیمیفیکیشن

استفاده از NFT های نسل بعدی در گیمیفیکیشن
بازدید 276

[ad_1]

در سال 2021، با گسترش توکن های مبتنی بر بلاک چین، محبوبیت NFT ها به شدت افزایش یافت؛ حال نسل بعدی غیرقابل تغییر آن‌ها در حال ظهور هستند و ما آماده استقبال از NFTs 2.0 در گیمیفیکیشن هستیم.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از campaignlive، یکی از ویژگی‌های اصلی NFTs 2.0، کاربرد آن در گیمیفیکیشن است. تلاقی این دو منطقه بسیار محبوب؛ گیمیفیکیشن یا همان بازی به عنوان یک رسانه و NFT ها، به همراه قدرت کریپتو، انقلاب بزرگی را ایجاد کرده است.

استفاده از NFT در بازی، ارزش افزوده جدیدی برای کاربر ایجاد می‌کند؛ در این محیط‌های بازی، بازیکن می‌تواند برای کسب درآمد توکن‌های دیجیتال خود را خرید و فروش کند.

پلتفرم‌هایی مانند Axie Infinity در حال حاضر این امکان را به کاربران می‌دهند تا با پرورش، تجارت و مبارزه با شخصیت‌هایی مانند Axies، ارزهای دیجیتال به دست آورند، زیرا انگیزه آن‌ها این است که هرچه بیشتر بازی کنند؛ درآمد بیشتری به دست می‌آورند.

برندهای زیادی از این پلتفرم‌های بازی NFT جدید بهره می‌برند. با وجود اشکالاتی که این نوع توکن ها برای محیط زیست دارد؛ خالقان Bored Ape Yacht Labs (BAYC) Yuga Labs در این ماه Otherside را راه اندازی کردند، یک پلتفرم متاورس گیمیفی که در آن کاربران می‌توانند NFT های خود را به کاراکترهای بازی و خرید زمین تبدیل کنند.

با وجود نام‌های بزرگی مانند آدیداس، گوگل، سامسونگ و حتی اسنوپ داگ که از قبل در فهرست مشارکت‌کنندگان Bored Ape Yacht Club هستند،  زمان زیادی نمانده که شاهد ظاهر شدن شخصیت‌های بازی این برندها در پلتفرم جدید باشیم.

تکامل NFT

اما تغییر دهنده واقعی که توسط NFT های جدید ارائه می‌شود، توانایی بازی سازی خود توکن ها است.

استراتژی‌های دگرگون‌کننده مانند اعمال جلوه‌های ویژه و NFT‌های جدید می‌تواند به این صنعت جان تازه‌ای بدهد.

این صنعت توانایی ترکیب NFT 1 با NFT 2 برای ایجاد یک NFT 3 کاملاً جدید را دارد. این یک چشم انداز فوق العاده هیجان انگیز برای کلکسیونرها است، که در آن NFT های مختلف می‌توانند به روش‌های مختلف ادغام شوند تا چیزی کاملاً منحصر به فرد تولید کنند.

دنیای NFT ها اگرچه به سرعت در حال حرکت است؛  اما برندها قبل از ورود به آن باید از همه‌ی جنبه‌ها، از پیامدهای هزینه‌ی گس گرفته تا پایداری بلاک چین و قراردادهای هوشمند، اطمینان حاصل کنند.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید