0

استفاده از تیک تاک در نیویورک هم ممنوع شد

استفاده از تیک تاک در نیویورک هم ممنوع شد
بازدید 84


درحال‌حاضر تالار شهر نیویورک با توجه به تهدیدات امنیتی موجود دستور ممنوعیت استفاده از تیک تاک در نیویورک البته در دستگاه‌های دولتی را صادر کرده است.

به‌تازگی تالار شهر نیویورک اقدام به صدور دستور ممنوعیت استفاده از تیک تاک در نیویورک کرده و همچنین به آژانس‌های خود 30 روز فرصت داده تا نسبت به حذف این برنامه اقدام کنند. البته مطابق با سیاست این ایالت همچنان به تعداد انگشت‌شماری از پلتفرم‌های روابط عمومی نیویورک مجوز بهره‌برداری از این برنامه جهت انجام اهداف بازاریابی خود داده شده است.

دستورالعمل جدید نیویورک بعد از بررسی صورت گرفته از سوی فرماندهی سایبری این شهر صادر شده که طی آن یکی از مقامات شهری اعلام کرد که تیک تاک «یک تهدید امنیتی برای شبکه‌های فنی شهر به‌شمار می‌رود». با وجود این دستور، از دانلود یا استفاده از برنامه و همچنین دسترسی به وب‌سایت TikTok توسط کارمندان شهر در هر دستگاه متعلق به شهر جلوگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: تیک تاک برای رقابت با توییتر و تردز به قابلیت انتشار پست‌های متنی مجهز شد

ممنوعیت استفاده از تیک تاک در نیویورک

هم‌اکنون بیش از سه سال است که کنگره در تلاش بوده تا قوانینی را جهت ممنوعیت تیک تاک در سراسر آمریکا وضع کند و ادعا دارد که این برنامه و مالک چینی آن، یعنی ByteDance، توانایی استفاده جاسوسی از داده‌های جمع‌آوری شده آمریکا را دارند.

در همین راستا، سخنگوی تالار شهر نیویورک طی بیانیه‌ای اظهار داشت: «در حالی که شبکه‌های اجتماعی در ارتباط دادن مردم نیویورک با یکدیگر عالی هستند، ما باید اطمینان پیدا کنیم که همیشه از این پلتفرم‌ها به شیوه‌ای امن استفاده می‌کنیم. فرماندهی سایبری نیویورک به‌طور منظم اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای ایمن نگه داشتن داده‌های شهروندان نیویورک بررسی و مطرح می‌کند.»

استفاده از تیک تاک در نیویورک

تا به امروز تعدادی از ایالت‌های ایالات متحده حضور تیک‌تاک در دستگاه‌های دولتی را ممنوع کرده‌اند. در اردیبهشت‌ماه، «گرگ جیانفورته»، فرماندار مونتانا، لایحه‌ای را به امضا رساند که این برنامه را در کل ایالت ممنوع اعلام خواهد کرد و آن را به نخستین ایالتی تبدیل کرد که دستور ممنوعیت شبکه اجتماعی چینی را صادر می‌کند. البته مدت کوتاهی پس از امضای این لایحه، کاربران تیک‌تاک و ByteDance از این ایالت شکایت کردند و گفتند که این لایحه حقوق آزادی بیان شهروندان مونتانا را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ممنوعیت استفاده از تیک تاک در نیویورک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید