0

استخدام یک پنگوئن رباتیک در بیمارستان ؛ شروعی برای خدمات پزشکی رباتیک؟

استخدام یک پنگوئن رباتیک در بیمارستان ؛ شروعی برای خدمات پزشکی رباتیک؟
بازدید 107

[ad_1]

با استخدام یک پنگوئن رباتیک در بیمارستان دانشگاه میلتون، به نظر می‌رسد گامی جدید در کاهش نیروی انسانی بیمارستان‌ها و رباتیک‌سازی بیمارستان‌ها برداشته شده باشد.

یک ربات پنگوئن شکل، دوره آزمایشی کار خود برای دارورسانی را در یک بیمارستان می‌گذراند و در صورت تایید شدن، برای دیگر بیمارستان‌ها نیز از نمونه‌های مشابه آن استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: نخستین ربات انسان نمای آفریقایی معرفی شد [+ویدیو]

استخدام یک پنگوئن رباتیک در بیمارستان

این ربات که از فناوری مشابه وسایل نقلیه خودران استفاده می‌کند به عنوان بخشی از یک آزمایش جدید، داروها را به بخش‌های مختلف بیمارستان منتقل می‌کند.

به گزارش دیلی میل، این ربات کمکی برای حمل کردن و رساندن نسخه‌ها و دیگر اقلام به سراسر بیمارستان دانشگاه میلتون کینز استفاده می‌شود تا میزان فشار کاری انسان‌ها را کاهش دهد.

استخدام یک پنگوئن رباتیک در بیمارستان ؛ شروعی برای خدمات پزشکی رباتیک؟

این ربات موسوم به میلتون محصول شرکت بریتانیایی آکادمی آو رباتیکس است که پیش از این روی یک فناوری برای خودروهای خودران کار-گو کار کرده بوده است. این محصول نیز مانند کار-گو از فناوری‌های سونار و لیدار برای حرکت در اطراف موانع استفاده می‌کند.

ربات میلتون کمی شبیه به پنگوئن است و بین داروخانه بیمارستان و بخش بستری که فاصله قابل توجهی با یکدیگر دارند، حرکت خواهد کرد. این ربات دارای محفظه‌ای برای حمل کردن داروها است که پس از رسیدن به مقصد باید توسط کارکنان بیمارستان باز شود.

قبل از استفاده از این ربات در بیمارستان میلتون، شرکت سازنده آن را در یک پروژه شبیه‌سازی شده آزمایش کرد که با همکاری کارکنان بیمارستان از طریق جلسات آنلاین و کارگاه‌های حضوری طراحی شده است.

البته ربات میلتون پیش از عرضه در دیگر بیمارستان‌ها در سال 2023، در بیمارستان دانشگاه میلتون کینز کاملا آزمایش می‌شود. این ربات از سال آینده، رساندن دارو در مسیرهای ویژه را برای کمک‌رسانی به کارکنان آغاز می‌شود. بازخورد حاصل از این آزمایش، برای تصمیم‌گیری در مورد ارسال ربات به سایر بیمارستان‌ها استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استخدام یک پنگوئن رباتیک در بیمارستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید