0

ازدواج دوقلوهای سارا و نیکا فاش شد [+تصاویر شوهرهایشان]

ازدواج دوقلوهای سارا و نیکا فاش شد [+تصاویر شوهرهایشان]
بازدید 208


ازدواج سارا و نیکا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

آبان تتر

در عکس منتشر شده سارا و نیکا در کنار دو مرد جوان دیده می شود که همین موضوع موجب شد تا کاربران حدس بزنند که این ها احتمالا همسران آینده این دو خواهر بازیگر باشند.

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت [+تصاویر شوهرهایشان]

سارا و نیکا فرقانی هنوز به موضوع ازدواج واکنش نشان نداده اند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند.

پدرومادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند.

ازدواج سارا و نیکا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود. سارا و نیکا مجرد هستند و از سال ۹۳ برای زندگی به خارج از کشور رفتند.نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

قطعا اگر پایتخت نبود سارا و نیکا هم نبودند. دو قلوها حالا هر کدام بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارند و با اینکه فعالیت خاصی هم ندارند اما همچنان طرفداران خود را نگه داشته اند! البته بومرنگ های زیادی از خود با چشمان خمار و ناز دخترانه منتشر می کنند که تاثیر زیادی برای نگه داشتن فالوور های نوجوان آن ها دارد.

تصویر جنجالی منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت [+تصاویر شوهرهایشان]

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است. یکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.سارا و نیکا بخاطر شیطنت ها و کار های غیر اخلاقی از فصل آخر سریال پایتخت حذف شدند.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید