0

ازدواج جنجال برانگیز سارا و نیکا فرقانی اصل؛ ازدواج دوقلوهای پایتخت در سوئد! [+ ویدیو و عکس]

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]
بازدید 75


ازدواج جنجال برانگیز سارا و نیکا فرقانی اصل یکی از پربحث‌ترین اخبار شبکه‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر است. ازدواج دوقلوهای سریال پایتخت سارا و نیکا فرقانی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

اگر بخواهیم اشاره‌ای هرچند کوچک به بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل داشته باشیم، این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

سارا و نیکا دوقلوی های پرحاشیه تلوزیون هستند که باز هم یک عکس متفاوت از بازیگران دوقلو سریال پایتخت دوباره ذهن ها را به خود مشغول کرد.

بیشتر بخوانید:

ازدواج جنجال برانگیز سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت
ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت

در ادامه بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل می‌توان گفت که دوقلوهای معروف سریال پایتخت درسال 90 با بازی در این سریال چهره شدند. سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و در سوئد مستقر شدند.

سارا و نیکا در این مدت با عکس های و استوری های نامتعارف در صفحه رسمی اینستاگرام خود جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند.

در عکس منتشر شده سارا و نیکا در کنار دو مرد جوان دیده می شود که همین موضوع موجب شد تا کاربران حدس بزنند که این ها احتمالا همسران آینده این دو خواهر بازیگر باشند.

سارا و نیکا فرقانی اصل هنوز به موضوع جنجال برانگیز ازدواج‌شان واکنشی نشان نداده اند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند.

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند و امسال نیز تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت حاشیه‌های زیادی را برای این دو بازیگر جوان به همراه داشت. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند.

ازدواج سارا و نیکا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.
سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است.

قطعا اگر پایتخت نبود سارا و نیکا هم نبودند. دو قلوها حالا هر کدام بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارند و با اینکه فعالیت خاصی هم ندارند اما همچنان طرفداران خود را نگه داشته اند! هرچند عکس ها و استوری های جنجالی دوقلوهای فرقانی اصل در اینستاگرام نیز تاثیر زیادی برای نگه داشتن فالوور های نوجوان آن ها دارد.

تصویر جنجالی منتشر شده از بازیگران جوان سریال پایتخت را در ادامه تماشا کنید، تصویری که به شایعه ازدواج سارا و نیکا دامن زد:

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت [+تصاویر شوهرهایشان]

هرچند به جز وجود این عکس، شاید این ویدیو از محسن تنابنده درباره ازدواج دوقلوهای سریال پایتخت را بتوان سرآغاز شایعات مرتبط با ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل دانست.

در ادامه ویدیو مصاحبه محسن تنابنده (بازیگر نقش نقی و پدر سارا و نیکا در سریال پایتخت) درباره ازدواج دوقلوهای پایتخت را مشاهده کنید:

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند.

نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. سارا و نیکا بخاطر شیطنت ها و کار های غیر اخلاقی از فصل آخر سریال پایتخت حذف شدند.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا فرقانی اصل درباره اولین تجربه بازیگری‌شان چنین می‌گوید:

اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]
دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند.

نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگران جوان و چهره های اینستاگرامی هستند که کم و بیش حاشیه های زیادی دنباله رو آن‌هاست؛ از دعوای سارا و نیکا در لایو اینستاگرام گرفته تا تولد لاکچری این دو بازیگر جوان سریال پایتخت و الان هم ازدواج سارا و نیکا با شوهرانی از سوئد!

نظر شما درباره ازدواج جنجالی سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت در سوئد چیست؟ آیا فکر می‌کنید این خبر صحت دارد و یا از جمله شایعاتی است که در فضای مجازی رد و بدل می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید