0

ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی

ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
بازدید 22

[ad_1]

بسیاری از کاربران به دنبال دانلود ست ارگ اندروید هستند. 🎹 شما می توانید با استفاده از این برنامه ها می توانید خانواده و دوستان خود را سرگرم کنید و یا به صورت حرفه ای روی این ساز کار کنید. اگر برای تمرین کردن ساز ارگ واقعی در اختیار ندارید می توانید از اپلیکیشن هایی که در مطلب ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال معرفی می کنیم به سادگی تمرین کنید.

برنامه زدن آهنگ با ارگ اندروید فارسی

 Best Musical Keyboard (ORG) Android Apps

ارگ یک ساز موسیقی است که مانند پیانو از یک سری کلیدها تشکیل شده است که با فشار دادن هر یک از آنها نت مربوطه نواخته می شود. ارگ متعلق به سازهای بادی است زیرا صداها را با پمپاژ هوایی که از محفظه کلیدها به مجموعه ای از لوله ها می رود، تولید می کند. اگر به دنبال دانلود ست رایگان ارگ اندروید هستید جای درستی آمده اید. با تمرین و استفاده از برنامه های ارگی که در ادامه معرفی می کنیم می توانید حرفه ای شوید.

زدن ارگ اندروید با برنامه ارگ ۲۴

ارگ ۲۴ (دانلود Org 24 از گوگل پلی استور) یکی از برنامه های شبیه ساز اندروید است که بیش از ۱۰۰۰ ساز با کیفیت و ۱۰۰۰ استایل و چند هزار ریتم لوپ را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید استایل های بندری؛ کردی، شمالی، آذری، لری و غیره را به سادگی بنوازید. علاوه بر چندین ست آماده می توانید از قابلیت مالتی تاچ ، تغییر کوک سازها؛ جوی استیک و ریبون قابل تنظیم، افکت ها و فیلترهای صوتی استفاده کنید.

با کمک این برنامه ارگ می توانید از گوشی خود به عنوان میکروفون و سیستم اکو استفاده کنید. اگر به دنبال ارگ اندروید لری ، کردی، ترکی و غیره هستید می توانید این برنامه را امتحان کنید. طبق نظرات کاربرانی که از این برنامه استفاده کرده اند، ارگ ۲۴ از ۵ امتیاز نمره ۴٫۵ را از آن خود کرده است.

زدن ارگ اندروید با برنامه ارگ 24

ارگ زدن با اندروید و با برنامه ارگ ۲۰۲۴

برنامه دیگری به نام ارگ ۲۴ وجود دارد که به عنوان ارگ ۲۰۲۴ هم شناخته می شود. با استفاده از این برنامه شبیه ساز اندروید می توانید انواع سازها و ریتم های جدید را بنوازید. ضبط صدا روی آهنگ های مختلف امکان پذیری است و می توانید از تنظیمات حرفه ای برنامه استفاده کنید و برای مراسم و یا تفریحات شخصی خود ارگ بزنید. شما می توانید از گوشی خود به عنوان میکروفون و سیستم اکو هم استفاده کنید اگر به دنبال یک برنامه ارگ اندروید کردی ، عربی، ترکی، بندری، فارسی یا آذری هستید این برنامه برای شما طراحی شده است. این برنامه از ۵ امتیاز نمره ۴ را از آن خود کرده است.

ارگ زدن با اندروید  و با برنامه ارگ 2024

ارگ اندروید حرفه ای

برنامه ارگ اندروید حرفه ای دارای رابط کاربری ساده است و شما می توانید بدون اینکه سردرگم شوید به راحتی ارگ بنوازید. این برنامه به دو صورت ساده و پیشرفته عمل می کند و نیازهای کاربران تازه کار و حرفه ای را برآورده می کند. علاوه بر ارگ، می توانید از سازهای سنتور، پیانو، گیتار، دنس، فلوت، آکوردئون، سینت و ۱۳ ریتم ایرانی و آکوردهای متنوع استفاده کنید. این برنامه از ۵ امتیاز نمره ۴ را از آن خود کرده است.

ارگ اندروید حرفه ای

نواختن ارگ اندروید  همه کاره

برنامه ارگ همه کاره یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید استفاده کنید. این برنامه ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که از این بین می توان به ارائه سازهای محبوب غربی و شرقی، صدها آورد، ده ها ریتم و رابط کاربری سریع و حرفه ای اشاره کرد. این برنامه از ۵ امتیاز نمره ۴ را از آن خود کرده است.

نواختن ارگ اندروید  همه کاره

Music Keyboard

Music Keyboard یک کیبورد سرگرم کننده است که می توانید آن را به دقت تنظیم کنید و در کنار سازهای دیگر بنوازید. می توانید دو ساز را با یک ساز جدید ترکیب کنید تا به صداهای خارق العاده دست پیدا کنید. در این برنامه در حال حاضر ۱۸ ساز وجود دارید که از این بین می توان به پیانو، ارگ، سینت سایزر، گیتار، سیتار، عود، گیتار الکترونیکی، ملودیکا، ساکسیفون، فلوت، ویولن، ویولن سل و غیره اشاره کرد. با بررسی نظرات کاربرانی که از این برنامه استفاده کرده اند متوجه خواهید شد، Music Keyboard نتوانسته به نیاز درصد بالایی از کاربران پاسخ دهد و از ۵ امتیاز نمره ۳٫۴ را کسب کرده است.

Music Keyboard

نصب ارگ حرفه ای Portable ORG Keyboard

Portable ORG Keyboard به شما امکان می دهد سازهایی مانند پیانو، گیتار، عود، تنبور، ویولن، نی، کامبوس، کلارینت، ساکسیفون، ارکستر ویولن و غیره را بنوازید. هنگام نواختن سازها می توانید سبک ها یا ریتم ها را اجرا کنید، با استفاده از این برنامه می توانید موسیقی خود را ضبط کنید. پرتابل ارگ کیبورد می تواند سازها و ریتم های را ضبط و میکس کند. می توانید صفحه کلید USB MIDI خود را از طریق کابل OTG متصل کرده و با صفحه کلید MIDI خود اجرا کنید. . این برنامه از ۵ امتیاز نمره ۴٫۳ را از آن خود کرده است.

نصب ارگ حرفه ای Portable ORG Keyboard

ORG music keyboard

ORG music keyboard یک برنامه اندرویدی است که برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی طراحی شده است. این برنامه شامل ۹۷ ساز موسیقی است. شما می توانید تمام سازها را با کیبورد مجازی بنوازید.

ORG music keyboard

جمع بندی

همه ما برای تمرین کردن ساز ارگ در اختیار نداریم، اما این کمبود نباید مانع از پیگیری و یادگیری این ساز شود. شما می توانید با استفاده از برنامه هایی که در بالا معرفی کرده ایم به راحتی تمرین کنید. در هر بخش امتیازاتی که هر برنامه کسب کرده است را آورده ایم تا بهتر تصمیم بگیرید از کدام مورد استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدوریم مطلب ارگ زدن با اندروید برای شما کاربردی بوده باشد. شما می توانید تجربیاتی که هنگام استفاده از برنامه های ارگ اندروید کسب کرده اید را همراه با نظرات و پیشنهادات تان را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید