0

اختلال شدید اینترنت 1 بهمن 1402

اختلال شدید اینترنت 1 بهمن 1402
بازدید 13


گزارش‌هایی از اختلال شدید اینترنت 1 بهمن 1402 بدست رسیده است که نشان می‌دهد اینترنت همراه در اکثر نقاط قطع و وصل شده است.

امروز 1 بهمن 1402 گزارش‌های بسیاری از اختلالات شدید اینترنت بدست رسیده که نشان می‌دهد بازهم مشکلاتی در دیتاسنترهای کشور ایجاد شده است. این اختلال البته در روز جمعه نیز چندین باز مشاهده شد و مشخص بود که غیر از سرعت اینترنت، قطع و وصل‌های گاه و بی‌گاه نیز رخ داد. ضمناً برخی کاربران نیز از بالا رفتن پینگ اینترنت در هنگان انجام بازی‌های اینترنتی شکایت کرده بودند. به نظر می‌رسد اختلال شدید اینترنت 1 بهمن 1402 نیز دنباله‌رو اختلال در روز جمعه است.

بیشتر بخوانید: گزارش ماه دسامبر 2023 از وضعیت اینترنت همراه ایران ؛ سقوط فاحش سرعت اینترنت موبایل و ثابت

اختلال شدید اینترنت 1 بهمن 1402

گزارش‌ کاربران حکایت از اختلال شدید اینترنت دارد. به نظر می‌رسد عمده دیتاسنترهای داخلی از صبح امروز دچار اختلال شده‌اند. همچنین روز جمعه نیز این اختلال وجود داشت و برخی از کاربران از بالارفتن پینگ شکایت داشتند.

اختلال شدید اینترنت 1 بهمن 1402

میزان اختلالات اینترنتی در ایران به طرز قابل توجهی در حال افزایش است که موجب مختل شدن برخی فعالیت‌های اینترنتی مانند کسب و کارهای فعال آنلاین، سیستم‌های اداری، اهالی رسانه و غیره می‌شود.

چندوقت پیش اختلالات گسترده‌ای در اینترنت ثابت شهر تهران اتفاق افتاده بود که حتی تا چند روز هم مشکل به طور کامل برطرف نشد. اما مشکلات در اینترنت همراه بسیاری فراگیرتر و بزرگتر از اینترنت ثابت است و اختلالات بیشتری در دیتاسنترها ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اختلالات همیشگی اینترنت در ایران چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید