0

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402
بازدید 38


مشاهدات امروز نشان از اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402 دارند. اینترنت از صبح امروز چند باری به مرز سکته رفته و هم‌اکنون به اوج خود رسیده است.

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402 آنقدر شدید و اسفناک شده است که برای انجام امور پایه و همیشگی هم جوابگو نیست. 1 بهمن 1402 بود که گزارشاتی از اختلالات شدید اینترنت در کشور منتشر شد و مشاهدات کاربران در کل فضای اینترنت نیست این موضوع را تأیید کرد.

همچنین بالا رفتن پینگ در بازی‌های آنلاین نیز برخی از گیمرها را با مشکلاتی مواجه کرده بود. در خصوص اختلالات 1 بهمن، شرکت ارتباطات زیرساخت گفت که مشکل از قطعی فیبر نوری در کشور گرجستان بوده است. اما اختلالات امروز چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

بیشتر بخوانید: ایران سردرمدار بی‌کیفیت‌ترین اینترنت جهان ؛ هیچکس پاسخگو نیست

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402

گزارش‌ کاربران حکایت از اختلال اینترنت از ساعاتی پیش دارد. به نظر می‌رسد عمده دیتاسنترهای داخلی از ظهر امروز دچار اختلال شده‌اند. همچنین روزهای گذشته نیز این اختلال وجود داشت و برخی از کاربران از بالارفتن پینگ شکایت داشتند.

لازم به ذکر است که تا لحظه نوشتن این خبر، اختلال ادامه دارد.

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402

اینترنت ایران همچنین طبق آمارهای رسمی بدترین و بی‌کیفیت‌ترین در دنیاست و در از لحاظ میزان اختلال و قطعی نیز رو دست همه کشورهای جهان شده است. این اختلالات دیگر به موضوعی عادی برای ما بدل شده و می‌دانیم که همیشه باید با اینگونه مشکلات دست و پنجه نرم کنیم.

قطعی‌ های اینترنت و اختلالات گاه و بی‌گاه قطعاً ضربات بزرگی را به استارتاپ‌ها، فعالان رسانه، کسب و کارهای آنلاین خواهد زد و کسی هم پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اختلالات همیشگی و دردناک اینترنت در ایران چیست؟ تا کی باید با این اینترنت گران و بی‌کیفیت روزگار بگذرانیم؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذراید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید